גאד, אני כ"כ רוצה לאהוב, להעניק..
למה זה כ"כ מסובך?..
(ושאפחד לא יגיד עכשיו "אל תחפשי אהבה.." כי אני לא מחפשת!! אני פשוט רוצה. זה לא אומר שיצאתי לחפש. אני יודעת שהיא תבוא לבד.. אבל שתבוא כבר..)
מבינה אותך
ומה לעשות?
היא באמת תבוא...
זה רק עניין של זמן
לכל דבר בחיים שלך יש תכנון מלמעלה
אלוהים יודע מתי להעניק לך את האהבה שלך
ומתי יגיע הזמן הנכון לאהבה שלך
יהיה בסדר ברושית =]
אל תדאגי!..
אוהבת אותך 3>
וואלה תהני כל עוד את לבד (:
תאמיני לי .
QUOTE (-שחרווניי- @ 15/06/2007) וואלה תהני כל עוד את לבד (:
תאמיני לי .
נכון !!
כשאהבה תגיע את תתגעגעי לחופש הזה(=
תנצלי את זה שאת לבד!
תנצלי את הזמן שלך הזה לבד..
עד שהיא תגיע לאט לאט..
עם כולן ^^
תנצללללי תזמן ותחופש
את תתגעגעי לזה אחרכך :I
אם יהיה לך טוב לא תתגעגעי
אבל את יודעת
יש פעמים שכ"כ בא לך להיות לבד ...
QUOTE (-שחרווניי- @ 15/06/2007) אם יהיה לך טוב לא תתגעגעי
אבל את יודעת
יש פעמים שכ"כ בא לך להיות לבד ...
זה לא ממש נכון ... לדעתי
כי גם שטוב לך עם הבנאדם שאת אוהבת
יש תרגעים האלה [אומנם קטנים ומעטים] שאת מתגעגעת להיות לבד ..
ולא בגלל שלא טוב לך איתו.
ענית בעצמך מאמי
היא תבוא ותהיה לך אהבה מקסימה
זה עניין של זמן וצריך
רק סבלנות יהיה טוב
אל תאבדי תקווה
ואת לא לבד חוץ מאהבה
בין בני זוג יש מלא דברים בחיים
ידידים חברות משפחה אותנו ועוד מלאא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גמאני רוצה אהבה =/
אבל אני יודעת שבסופו של דבר היא תגיע.. מהמקום הכי לא צפוי..
ושאין צורך לחפש 😊
אה ו..מאמי!?
את אף פעם לא ללבד..
אנחנוווווו תמיד איתך..
אל תשכחי!
אוהבתתתתתת
QUOTE (sexy_girl8 @ 15/06/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 15/06/2007) אם יהיה לך טוב לא תתגעגעי
אבל את יודעת
יש פעמים שכ"כ בא לך להיות לבד ...
זה לא ממש נכון ... לדעתי
כי גם שטוב לך עם הבנאדם שאת אוהבת
יש תרגעים האלה [אומנם קטנים ומעטים] שאת מתגעגעת להיות לבד ..
ולא בגלל שלא טוב לך איתו.
חחח בעיקר בקטעים האלה
שבא איזה אחד שהיית דלווקה עליו פול זמן
וכ"כ חיכית שהוא יתחיל איתך
והוא כזה חממממוד
ופתאום את נזכרת שיש לך חבר
ות'כלס ? חבר שלך יותר חמוד
ואת מאוווהבת בחבר שלך ...
אבל מה ? את רצית אותו כ"כ
קרה לי ... \:
תודה כולם..
ואולי אתן צודקות שאתגעגע אח"כ..
אבל גם כרגע אני מתגעגעת.. לאהבה.
מאמי פשוט תפסיקי לחשווב על זה ...
תשתדלי