חח כתוצאה משיעמוווום !!
מה האווי שלכם ? ;P
שלי :
בוווווווקר טוב XD
----
נסייייייך יפה שלי אתה ה כ ל בשבילי ! 😘
אנייי אוהבת אותך המווון 333333>
QUOTE (hofit189 @ 15/06/2007) היה כבר אשכול כזה !... 😊
אופס :I
לא ידעתי אני לא הרבה זמן פה ;\
אכן היה ונראה לי זה נחשב לללמשחק
חח בכל מקרה שלי -
חוזרים למקורות 😊
הלכתתתי...
בפלא...
ליאבבבב?
שתווווווק ( :
חעחעחע
עם אחווותי היפה הקטנה הזאת
((:
יהיה טווווווב ... (:
מבולבלת ||=
"נפגשנו פעם לגמרי במקרה
לא האמנתי שזה קורה...."
-מתקרבים ולא אומרים את המילה הנכונה-
שיהיה אחלה של יוום =][=
צ'או בייביס (: #@!
זה כמו משחק מאמי ננעל
ואלה גם הודעות ספאם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*