ואו..באמת שלא ציפיתי לכאלו תגובות
מנסים לעשות משו בשביל אנשים
ניסיתי לעשות משו חדש..
לגרום לכמה אנשים לחייך
ובתכלס? לא ציפיתי לכאלו תגובות..
רעיון דיבלי (סליחה אבל אין לי מצב רוח)
אם אתה מהפוורם למה שלא תעודד מהמשתמש שלך????????????????
😯 טוב שיהיה...
חח בהצלחה ...
QUOTE (מוריה16 @ 15/06/2007) אם אתה מהפוורם למה שלא תעודד מהמשתמש שלך????????????????
😁
חעחעח יאייי....
איזה ישן זה גמד ענק...
QUOTE (oshritsa @ 15/06/2007) רעיון דיבלי (סליחה אבל אין לי מצב רוח)
סליחה מותק אבל זה ממש לא במקום התגובה הזאת
כאיייילו מה הקטע היא מנסה לעשות משהו יפה וככה את מגיבה?
ממש מגעיל...
--ערכתי קצת--
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 15/06/2007) QUOTE (oshritsa @ 15/06/2007) רעיון דיבלי (סליחה אבל אין לי מצב רוח)
סליחה מותק אבל זה ממש לא במקום התגובה הזאת
כאיייילו מה הקטע היא מנסה לעשות משהו יפה וככה את מגיבה?
וווואללללה את זונה אה סליחה אין לי מצב רוח....
ממש מגעיל...
מאמי שלי תודה!
אבל זה לא שווה את זה..
אם היא לא אהבה שלא תאהב בעיה שלה..
ובתכלס כן ניסיתי לעשות פה משו טוב
ובאמת שהתאכזבתי לא ציפיתי לתגובות כאלו
מה זה משנה אם זה מהמשתמש הזה או מהמשתמש שלי?
סתם ניסיתי לעשות פה משו חדש..
אם לא אוהבים לא צריך
אבל באמת שהתאכזבתי...
וחופית, זה לא כל כך משנה מי אני..
QUOTE (הגמד-שלכם @ 15/06/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 15/06/2007) QUOTE (oshritsa @ 15/06/2007) רעיון דיבלי (סליחה אבל אין לי מצב רוח)
סליחה מותק אבל זה ממש לא במקום התגובה הזאת
כאיייילו מה הקטע היא מנסה לעשות משהו יפה וככה את מגיבה?
וווואללללה את זונה אה סליחה אין לי מצב רוח....
ממש מגעיל...
מאמי שלי תודה!
אבל זה לא שווה את זה..
אם היא לא אהבה שלא תאהב בעיה שלה..
ובתכלס כן ניסיתי לעשות פה משו טוב
ובאמת שהתאכזבתי לא ציפיתי לתגובות כאלו
מה זה משנה אם זה מהמשתמש הזה או מהמשתמש שלי?
סתם ניסיתי לעשות פה משו חדש..
אם לא אוהבים לא צריך
אבל באמת שהתאכזבתי...
וחופית, זה לא כל כך משנה מי אני..
צודקת...
לא שווה השקעה עם תגובה כזאת
את לא חייבת לנו שומדבר ואת מנסה לעשות משו יפה...
חח בקיצור...מצטערת
הרעיון היה משחק גמד-ענק?
לא ממש הצלחתי להבין...
בכל מקרה מאמי אל תקחי קשה,אני בטוחה שאת מקסימה
אז פשוט תעזבי את זה אם אנשים מגיבים מגעיל.
כריס????? ז** אה אין לי מצב רוח? חחח למה את מדברת ככה מאמי ?
לא אהבה אל תיחסי אבל אל תדברי ככה בגלל אחרים מאמי שלי...
QUOTE (hofit189 @ 15/06/2007) כריס????? ז** אה אין לי מצב רוח? חחח למה את מדברת ככה מאמי ?
לא אהבה אל תיחסי אבל אל תדברי ככה בגלל אחרים מאמי שלי...
חחחח לא התכוונתי שלי אין מצב רוח
אבל זה מקביל למה שהיא אמרה...
אני לא כזאת בדרך כלל אבל עיצצצבן אותי....!!!!!!!!!!!!!!!
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 15/06/2007) QUOTE (hofit189 @ 15/06/2007) כריס????? ז** אה אין לי מצב רוח? חחח למה את מדברת ככה מאמי ?
לא אהבה אל תיחסי אבל אל תדברי ככה בגלל אחרים מאמי שלי...
חחחח לא התכוונתי שלי אין מצב רוח
אבל זה מקביל למה שהיא אמרה...
אני לא כזאת בדרך כלל אבל עיצצצבן אותי....!!!!!!!!!!!!!!!
אל תתני לדברים כאלה לעצבן אותך ובטח לא להוציא ממך את המילים האלה
לאבב יו
הדבר האחרון שרציתי זה לגרום לריבים/וויכוחים אנערףף
קיצר, לא אהבו תרעיון? אין לי סיבה לטרחה..
ושלוש כן רציתי להשאיר פה לכל מיני אנשים הודעות סתם לעשות טוב על הלב או לעודד..
אם לא אהבו תרעיון באמת אין לי סיבה לטרחה
וכריסוש, באמת לא שווה תעצבים שלך
אמנם אושרית באמת כתבה הודעה לא במקום אבל שתכתוב מה שבא לה..