אני פשוט חייב להוציא את זה החוצה...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
ווווווווווופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
פפפפפפפששששששששששששששששששששששש
ששששששששששששששששששששששששששששששש
שששששששששששששששששששששששששששששששש
ששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
תודה.
בדוק.
שלא יצאו לך טחורים 😊
ערכתי לך את ההודעה
כי הרחבת את כל הדף
ואני אישית יוצאת ב-24 אחרי
בגרות בלשון עד אז לומדים קשהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן כן חופש...(=
רק אצלי הוא נגמר ב 16/7 אחרי כל הבגרויות ומועדי ב'.
תהנה לך בכל דבר =]
QUOTE (רגייי @ 14/06/2007) כן כן חופש...(=
רק אצלי הוא נגמר ב 16/7 אחרי כל הבגרויות ומועדי ב'.
תהנה לך בכל דבר =]
גם לי נגמר ב-16!
QUOTE (שנששן @ 15/06/2007) QUOTE (רגייי @ 14/06/2007) כן כן חופש...(=
רק אצלי הוא נגמר ב 16/7 אחרי כל הבגרויות ומועדי ב'.
תהנה לך בכל דבר =]
גם לי נגמר ב-16!
יאהה..(=
באסה..אבל אין מה לעשות
אוהבת
אוהבת אותךך רגינוש.!
נעבורר את זהה😊
איזה חופש,החופש אצלי נגמר ב-2/7
מקווה להנות בחופש האחרון
26/6 זה התאריך : (
יאלללה שיגיע כבר
11 ימים של חרישווווווות
לי 28
אני בהכחשה שיש לי עד ה16 חחחח
חחחחחחחח אצלי הוא יתחיל ב-26 נראלי..=/
אבל אז עבודה עבודה עבודה....
החופש אצלנו התחיל כבר ב1.6
אנחנו צריכים לבוא רק לבגרויות ומגנים 😛
וגם זה ביום שני נגמר =] (בגרות אחרונה! 😁 )
(חוץ מבגרות חוזרת במתמטיקה ב16.7 אבל זה לא נחשב 😛)
אני רק מחכה כבר שיגיע ה-6\20
בהצלחה בבגרויותת