You're becoming a dream to me
a fairytale fantasy
Nothing can never compare
Your name is to my memory
And girl I'm asking could you be my queen?
A vision on a magazine
That's when I'll be there
It's something we both share
[because]
When the sun shine we'll shine together
You know I'll be here forever
Although its alot of rain outside
Girl it's gettin late and you can stay the night
But you can dip out anytime whenever
I can call a car I ain't tryna stress ya
I'm looking for the one with the glass slipper
Baby girl, you can be my cinderella (ella ella eh eh eh)
You can be my cinderella (ella ella eh eh eh)
You can be my cinderella (ella ella eh eh eh)
You can be my cinderella (ella ella eh eh eh eh eh eh)
סינדרלה בשבילי זה נראה כמו ה-סיפור האגדה..!!
ותמיד לא משנה מה קרה האמנתי שמתישהו זה יקרה גם לי..
אבל עוד יומיים בת 16 ועדיין אף פעם לא התאהבתי..😢
נמאס לקוות, לחכות, לרצות אבל בכל זאת עדיין לא קורה שום דבר..
תגידו שאני טועה\מטומטמת\מה שבא לכם..אבל פשוט נמאס..!!!!!
פ-ר-י-ק-ה
את מעריכה יותר מידיי את האהבה.
האהבה היא ל-א התשובה לאושר.
ברור שזה כיף שיש בן זוג, אבל האושר העילאי ביותר
הוא לדעת שגם כשאתה לבד, טוב לך.
זה אולי קצת נדוש וטחנו לך עם זה במוח,
אבל האהבה ת-ג-י-ע.
אל תחכי, היא תגיע ברגע שהכי פחות תצפי לה.
אולי ע"י זה שאת כ"כ נואשת לאהבה את בעצם מרחיקה מעלייך
בחורים שיכלו להיות פוטנציאל גדול לאהבה.
הזמן יביא איתו את האהבה.😊
פשוט תחייכי, למה שנינו יודעים שיש לך חיוך מקסים
ואת יודעת איך אומרים- מישהו עלול להתאהב בחיוך שלך 😉
מאמי שלי זה יגיע אבל אט לאט.
אם תחכי לזה יותר מדי זה לא יקרה..
את ילדה מקסימה כל כך שאני לא דואגת לזה שיהיה לך בזן זוג 😊
אל תדאגי יפתי 😊
אוהבת אותך מלא
אושרי- מתוק אחד, אין לך מושג איזה חיוך העלת לי..!!
ואולי אתה צודק..אולי אני באמת מעריכה אהבה יותר מדי.. מקווה לשנות את זה..!
תודה על כל מילת עידוד מאמי שלי..!! 😊
חופיתוש- מדהימה אחת, גרמת לי להסמיק.. 😁 😁
את כזאת מתוקה מאמי שלי..תודה שאת כל כך מאמינה..!!
אוהבת אותכם המון..
מואהה
מרגישה בדיווק כמוך!!! =||
מרגישה כמוך.
וגם אני עוד כמה חודשים יהיה בת 17
וכן, לא התאהבתי עוד
וכולם כן, חוץ ממני.
ונמאס וקשה לפעמים,
וגם אני רוצה ת'אהבה הזאת, ותהרגשה הזאת
שכולם מדברים עלייה
אבל אני יודעת שהיא תגיע
וברגע הכי לא צפוי
אז מה נשאר עוד לעשות?
לחכות !
אולי הנסיך שלך יגיע מחר, מחרתיים, או בעוד שנה
אבל הוא יגיע, מבטיחה 😊
מאמי שלי את כזאת נסיכה
פי אלף יותר יפה וטובה מסינדרלה
ותבוא לך אהבה מדהימה
זה לא קשור לגיל זה בא
ברגע הכי לא צפוי
אהבה לא נתונה ועומדת מול גיל
תהני ממה שיש לך בינתיים מאמי
ואל תהיי עצובה כי זה יגיע
אוהבת אותך מלא יפה שלי
ותהיי חזקה שולחת לך חיבוק ענקי
ילדת יומולדת מחר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי את בת 16!..
כל החיים עוד לפנייך
נכון אין לך את האהבה הזאת,של ההתאהבות
זה לכל דבר בחיים שלך
יש זמן משלו,
את תראי זה יגיע
ברגע שפחות תצפי לו!.
זה יבוא!..
אל תחפשי
זה יבוא לחפש אחרייך (=
כי את יפה ומדהימה
ואת צריכה מישהו מיוחד כמוך!...
אוהבת 3>
QUOTE (נאפי @ 15/06/2007) מאמי שלי את כזאת נסיכה
פי אלף יותר יפה וטובה מסינדרלה
ותבוא לך אהבה מדהימה
זה לא קשור לגיל זה בא
ברגע הכי לא צפוי
אהבה לא נתונה ועומדת מול גיל
תהני ממה שיש לך בינתיים מאמי
ואל תהיי עצובה כי זה יגיע
אוהבת אותך מלא יפה שלי
ותהיי חזקה שולחת לך חיבוק ענקי
ילדת יומולדת מחר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם מורנייי
כל דבר בא ביומו😊
אוהבת אותךךך
אני בת 17..
ורק לפני 4 חודשים התאהבתי..
אומנם התאכזבתי מהאהבה הזאת..
אבל היא הגיעה בסופו של דבר..
רק בגיל 16 ו-8 חודשים..!
הייתי מעדיפה שהיא תגיע מאוחר יותר..
בקיצור מאמי, בע"ה האהבה תגיע אלייך!
ותהיה לךך את האהבה הכי יפה בעולםם..!
אני בטוחהה!
את מקסימהה..!!
אל תחכיי לאהבה היא תבוא לבד ברגע
שהכי פחות תצפי לה!!!!
אוהבבבבבת אותךך!!
ותני חיוךךךךךך!!!