תמיד יהיה משהו שיהרוס..
למה היא עושה לי את זה ?
אחרי שהיינו כל כך קרובות אחת לשנייה?..
למה פתאום היא ככה נעלמת לי לא חוזרת אליי אחרי שאני מתקשרת לחפש אותה!
אחרי שציפתי כל כך לשיחה איתה סוף סוף היא התקשרה ומה כדי לפגוע בי עוד יותר?
אומרת לי שהיא לא מאמינה לי שהיא חשובה לי??
אוף כמה אני אוהבת אותה אני כותבת ודמעות זולגות היא באמת חשובה לי כל כך
למה היא לא מאמינה לי? אוהבת אותך תביני 😢😢😢😢😢😢
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😠 😠
מאמי שלי..
מי גרמה לך להיות עצובה ולבכות..?! 😠 😢
אני ארביץ לה..!!! לאף אחד אסור לפגוע בך ככה..!!
לדעתי מתוקה שלי,
אם אתן חברות אמיתיות..
היא תבין שהיא שווה הכל בשבילך, ושאין אף אחת בעולם שתוכל לקחת את המקום שלה בליבך..!!
דברי איתה שוב, תנסי לגרום לה להבין שהיא חשובה לך..
אל תוותרי, תתקשרי 100000 פעמים אם צריך..תגרמי לה להבין שהיא חשובה..!!
ואם זה לא עובד בדרך הזאת,
תנסי לתת לה קצת זמן ואז אולי תנסי לכתוב לה מכתב אמיתית וכנה מהלב..
אני בטוחה שהכל יהיה בסדר יפה שלי..
ואם את אי פעם צריכה, את יודעת איפה למצוא אותי..
אני אוהבת אותך המון..
מואההה
מה קרה מאמי? דיברת איתה?!
תגידי לה מה את מרגישה וחושבת
אולי היא לא שמה לב
לריחוק ולזה שהיא פגעה בה
רק שיחה יכולה לעזור
תהיי חזקה אוהבת אותך מאוד
ומצטרפת לליאורי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חופית שלי
כנראה היא עוברת משהו,
ואת לא יכולה לדעת מה עובר לה בראש,ובמחשבות
היא צריכה את הזמן שלה,
תתני לה את הזמן
בשביל להשתחרר קצת
ולהבין מה באמת קרה
אני בטוחה שהכול הסתדר
ואני מבינה את הכאב שלך
אבל
כנראה את צריכה להבין שהיא בתקופה מסוימת
שכנראה היא רוצה להתבודד,להיות לבד
ופשוט
להיות היא לבד..
הכול יסתדר
ואל תדאגי
אוהבת אותך מאמי
בנות שלי =[
תודה לכם אבל ניסיתי כבר מלא פעמים לדבר איתה..
אתמול הסברתי לה כמה היא חשובה לי ועדיין היא ב-שלה..
אני לא יודעת מה גורם לה לחשוב שהיאכבר לא חשובה לי זה כל כך
לא נכון 😢😢😢😢
אני לא יודעת מה לעשות..
עכשיו אני תלויה בזה שאני צריכה לחכות שהיא תתקשר כי לי היא לא עונה 😢
אוף שבת קקה
מאמי..
שזה לא יהרוס לך ת'שבת..!
בטח עוברת עלייה תקופה לא פשוטה.!
והיא חושבת שכולם נגדה וכו'..!
היאא עוד תביןן שאת אוהבת אותה ואת חשובה לה..!
אל תהיי עצובי..
גם לי עצובבבבב😢
תניייי לי איזה חיוך מאמיי!!!
הכלל עוד יסתדר והיא תתקשרר!
אוהבתתתת אותךך3>
😁 ...
חח אוף מקווה הלוואי היא תתקשר ותדבר!
אוהבת אותך שניי
מוזר שככה היא בורחת מכולם
אם רע לה להפך היא צריכה מישהו שיהיה לצידה
אבל תכבדי את זה
בסופו של דבר היא תדבר איתך...
אוהבת אותך יפתי
QUOTE (שנששן @ 15/06/2007) מאמי..
שזה לא יהרוס לך ת'שבת..!
בטח עוברת עלייה תקופה לא פשוטה.!
והיא חושבת שכולם נגדה וכו'..!
היאא עוד תביןן שאת אוהבת אותה ואת חשובה לה..!
אל תהיי עצובי..
גם לי עצובבבבב😢
תניייי לי איזה חיוך מאמיי!!!
הכלל עוד יסתדר והיא תתקשרר!
אוהבתתתת אותךך3>
ותמיד את יכולה לשלוח לה הודעות לפלאפון
הכל יסתדר בקרוב אני מקווה, כמו כל דבר
אוהבת אותך
QUOTE (_קרנוש_ @ 15/06/2007) QUOTE (שנששן @ 15/06/2007) מאמי..
שזה לא יהרוס לך ת'שבת..!
בטח עוברת עלייה תקופה לא פשוטה.!
והיא חושבת שכולם נגדה וכו'..!
היאא עוד תביןן שאת אוהבת אותה ואת חשובה לה..!
אל תהיי עצובי..
גם לי עצובבבבב😢
תניייי לי איזה חיוך מאמיי!!!
הכלל עוד יסתדר והיא תתקשרר!
אוהבתתתת אותךך3>
ותמיד את יכולה לשלוח לה הודעות לפלאפון
הכל יסתדר בקרוב אני מקווה, כמו כל דבר
אוהבת אותך
שולחת שולחתת 😊
שבת שלום מאמי שלי אוהבת אותך!
אני יודעת שזה מצב לא כיפי בכלל
אולי עובר עלייה משהו
אני יודעת שזה קשה
אבל שהיא תהיה מוכנה היא תבוא אלייך...
מאמי שלי נעבור את זה יחד!!!
QUOTE (limaori @ 15/06/2007) מאמי שלי נעבור את זה יחד!!!
שום דבר לא משתנה ניהיי יותר גרוע
אני אוהבת אותך ואיתך תמידדדדדדד