מי שזוכר תהודעה הקודמת שלי.. מאתמולל
עליו ועליה:]
אז הכל הסתדרר:]
אתמול דיברתי איתו והוא אמר לי שהוא התרחק ממני בגלל איזה משהו
ממש דפוקק והוא הבין שזה מטומטם והוא ביקש סליחה וכאלה
והיום הייתי אצלו ועזרתי לו להתכונן למסיבת סיום שלהם:] היה כיףףף איתווו .. התגעגעתי לזהה
ואיתה גם הכל בסדרר
היא הייתה מבואסת בגלל משהו כאילו ידעתי על זה וניסיתי לעזור אבל שום דבר לא עזר רק היום זה עבר
וקרה לה הדבר הכימושלםם בעולםםםם ואני שמחה בשבילהה כל כךךךך
בקיצורר יום מושלםםםםםםםםםם😊
וככה הולך להיות גם כל הסופשבוע
ואני מקווה שגם כל החופש יהיה ככה:]
אוהבתת אותכםםםם
אתם הכייי הכייי הכיי מושלמים בעולםםם
יודעים להקשיב ולעזוררר
הלוואי וכולם היו כמוכםםם





