אולי תדבררי עם החברה הזו מאמי?..
ובקשר לבן אדם הלא נכון לכל אחת מאיתנו זה קורה לפעמים...
לאט לאט את תכירי את האחד הנכון...
ובקשר ללימודים לאט לאט תלמדי ותנסי לעבור על החומרר..!!
בכיף מתוקה, אני תכף מוסיפה אותך נדבר שם. (:
נתחיל מלמטה למעלה כי ככה זכרתי חח😊
לגבי המתכונת לא נשאר
עוד הרבה תתני פוש אחרון
את תצליחי מאמי רק תאמיני בעצמך!!
יהיה טוב ובהצלחה יפה שלי
לגבי מי שהתאהבת בו
אל תוותרי מי אמר שהוא לא ישים עלייך!?
איך את מתייאשת בלי להלחם ולנסות?
או שניסית אבל לא כתבת את זה?!
תתני הכל מעצמך
את מקסימה אין סיבה שהוא לא ישים עלייך!!!!
לגבי אותה ילדה לא הבנתי
אם זאת חברה או לא משנה מי
אבל דברי איתה...
תגידי לה כל מה שאת מרגישה וחושבת
אל תתני לקשר ככה להתנתק
אוהבת אותך המון ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^ ^
קודם כול את לא נשארת לבד!
יש לך עוד דברים מסביב
משפחה,חברות טובות,ידידים
וזה שאת מאבדת אותה,כנראה יש סיבה לזה
ואולי הכול יחזור לקדמותו!? 😁 מי יודע?
אל תשללי דברים טובים שיכולים לקרות... =]
לגבי הלימודים,מאמי תלמדי
בכל זאת שבוע אאאחרון
לא חבל פתאום הכול לזרוקק ככה?..
וזה סוציו' בכל זאת המגמה שלך ...
בהצלחה מאמי ..(=
ולגבי האהבה,
היא עוד תפתיע אותך את תראי ..
אוהבתת 3>
QUOTE (רגייי @ 14/06/2007) ^ ^
קודם כול את לא נשארת לבד!
יש לך עוד דברים מסביב
משפחה,חברות טובות,ידידים
וזה שאת מאבדת אותה,כנראה יש סיבה לזה
ואולי הכול יחזור לקדמותו!? 😁 מי יודע?
אל תשללי דברים טובים שיכולים לקרות... =]
לגבי הלימודים,מאמי תלמדי
בכל זאת שבוע אאאחרון
לא חבל פתאום הכול לזרוקק ככה?..
וזה סוציו' בכל זאת המגמה שלך ...
בהצלחה מאמי ..(=
ולגבי האהבה,
היא עוד תפתיע אותך את תראי ..
אוהבתת 3>
מילה במילה..!!!
אני רק יוסיףף לגבי האהבה..!
שאם את אוהבת אותוו תילחמי!!
גם אם תפסידי, לפחות לא תרגישי
תחושת פספוס.!!
זה עדיף מאשרר לחיות עם הרגשה של החמצה..!
כי אוליי הוא רוצה?!
אז תנסיי!
אוהבתתתתתתת!
בחיים הכל מאוד מאוזן....
סוג של יחס גורר יחס
תסיקי מסקנות...
ננעל מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*