חח איזה כיףףף שמישו פה עדיין יכול להיות מאושר : )
ממממאמי ממש שמחה בשבילך 5 5 5 שיהיה לך רק טוב : ]
אחחח...שיעברו כבר הימים האלה
והוא יהיה שלילילילילי להרבה חח : (
-קצת קנאה-
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/06/2007) חח איזה כיףףף שמישו פה עדיין יכול להיות מאושר : )
ממממאמי ממש שמחה בשבילך 5 5 5 שיהיה לך רק טוב : ]
אחחח...שיעברו כבר הימים האלה
והוא יהיה שלילילילילי להרבה חח : (
-קצת קנאה-
חחח תודה יפה שלי את מדהימה..
ואין לך ממה לקנא את תראי שהכל יהיה בסדר
ס-ב-ל-נ-ו-ת לאט לאט..
אוהבת אותך מלא מלא!!
שמחחחחחחחחחחחחח בשבילך כ"כ😊
איך עשה לי טוב לראות את זה... יאו 😊
רקקק אושר נשמההה שלי😊
QUOTE (hofit189 @ 14/06/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/06/2007) חח איזה כיףףף שמישו פה עדיין יכול להיות מאושר : )
ממממאמי ממש שמחה בשבילך 5 5 5 שיהיה לך רק טוב : ]
אחחח...שיעברו כבר הימים האלה
והוא יהיה שלילילילילי להרבה חח : (
-קצת קנאה-
חחח תודה יפה שלי את מדהימה..
ואין לך ממה לקנא את תראי שהכל יהיה בסדר
ס-ב-ל-נ-ו-ת לאט לאט..
אוהבת אותך מלא מלא!!
חעחעח רק להפנים את זה...
תודה מותק...
אוהבת אותך ( :
חופיתיי שלייי
אני כל-כך שמחה בשבילך
מגיע לך הכי טוב בעולםםםם!!...
אוהבת אותךךך
יפה שליייי
😊
חופיתוש,
מקסימה שלי..!!
איך לך מושג כמה שמחתי לקרוא את האשכול שלך.. 😊
יפה שלי, אני כל כך מאושרת שאת מאושרת..!!!
הלוואי ולך ולסהר יהיו עוד הרבה שנים של אושר, שמחה ואהבה..!!
מגיע לך רק את הטוב ביותר ..!!!
אוהבת המון..
מואהה
QUOTE (oshri_Ok @ 14/06/2007) שמחחחחחחחחחחחחח בשבילך כ"כ😊
איך עשה לי טוב לראות את זה... יאו 😊
רקקק אושר נשמההה שלי😊
יא נשמה שלי אתה מדהים..
מתה עליך..
והתגעגעתיייייי 😠
רגיי יפתי תודה מאמי שלי באמת מדהימה אח אוהבת מלא..
כריסי תפנימי! יהיה בסדר לאב יווו !!
ליאורה? תמיד את מעלה לי חיוך אם התגובותשלך..
יפה שלי תודה לך.. אוהבת אותך המון ו.. מהפה שלך לה' אמן! מואה
שמחההה שאת מאושרתת מאמוש..
הלוואי ותמיד יהיה לכם טוב :]
חופיתיייי
איך אני שמחה שאת שמחה יפה שלי
הלוואי ושיהיה לכם רק טוב ביחד בעזרת השם
והלוואי שתמיד תהי מאושרת ככה
אוהבת המוון 3>
QUOTE (Irreplacable @ 14/06/2007) חופיתוש,
מקסימה שלי..!!
איך לך מושג כמה שמחתי לקרוא את האשכול שלך.. 😊
יפה שלי, אני כל כך מאושרת שאת מאושרת..!!!
הלוואי ולך ולסהר יהיו עוד הרבה שנים של אושר, שמחה ואהבה..!!
מגיע לך רק את הטוב ביותר ..!!!
אוהבת המון..
מואהה
בהצלחההה בהמשךך
מווווואההה
QUOTE (hofit189 @ 14/06/2007) ליאורה? תמיד את מעלה לי חיוך אם התגובותשלך..
יפה שלי תודה לך.. אוהבת אותך המון ו.. מהפה שלך לה' אמן! מואה[/b]
😁 😁
אין בעד מה מתוקה שלי..
טניה תודה מאמי שלי !! אוהבת..
קרררררןןןןןן שלי תודה חיים שלי אוהבת אותך מלא יפתי..
טניה-תודה מאמי.. 😊
חופיתיייייייייייייי? 😉
כשאת מאושרת אז אני שמחה בשבילך הרבה חחח 🙄 😛 😊
שתמיד יהיה לך טובבבב בעולם ומגיע לך זזאת שלא יהיה לך עצב אף פעםם ....(אמן 😊 )
את מדהימה ומקסימהה!!!! 😁 😊
מואה אוהבת מלא ליפזוש!!! 😎 😊
בלי עין הרע חופיתי מאמי 555
שתזכו לעוד הרבה יחד
אוהבת אותך