אניי ועוד חברה שלי עושות
לעוד חברה ברכה ממש יפה
עכשיו אנחנו רושמות לה מלא משפטים
למה היא חברה טובה!!
למישהו יש????
תעזרו לי
תוודהה
משפטים זה לא לפה
העברתי לפורום מה שבראש
ומשפטים על מה מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אממ משפטים את חברה כי...
אוו משו כזה
את חברה טובה...
כי את מאמינה בי.
כי את מפתיעה אותי כל פעם מחדש.
כי את גורמת לי לחייך ולצחוק.
כי אני סומכת עלייך.
כי אני יכולה להתייעץ איתך בקשר לכל דבר.
כי את עושה אותי מאושרת.
כי אני יודעת שאת תמיד תהיי שם בשבילי כשאזדקק לך.
כי אני יודעת שאת לא תוותרי עלי.
כי אני יודעת שאת תעשי הכל כדי לעשות אותי מאושרת.
כי את תמיד יודעת לסלוח לי.
כי את מגנה עלי.
כי את מעודדת אותי.
כי את בכל מצב יודעת את הדבר הנכון להגיד.
כי את תעשי הכל בשבילי.
כי אני חשובה לך.
כי את לא מתביישת בי.
כי את מלמדת אותי דברים חדשים.
כי את עושה אותי בן-אדם יותר טוב.
כי את אוהבת אותי כמו שאני.
"חבר אמיתי הוא זה שמכיר אותך יותר טוב מכולם ובכל זאת נשאר חברך."
"הרבה ידידים נכנסים ויוצאים מחייך - אך רק ידידים אמיתיים ישאירו את חתימתם בתוך ליבך."
"חבר אמיתי נשאר חברך גם אחרי שהוא ראה אותך מתעורר בבוקר."
"חבר אמיתי נותן לך דף מהמחברת גם אם הוא עבר את האמצע."
"חבר אמיתי יהיה איתך גם אם לא יהיה לך מה להציע לו."
אם את צריכה עוד מאמי..רק תגידי..!!
אוהבת המון..
מואהה
מצטרפת לליאורו'ש המקסימה
היא עזרה לך בטוח😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 14/06/2007) מצטרפת לליאורו'ש המקסימה
היא עזרה לך בטוח😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
QUOTE (שנששן @ 14/06/2007) QUOTE (נאפי @ 14/06/2007) מצטרפת לליאורו'ש המקסימה
היא עזרה לך בטוח😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
😁
QUOTE (hofit189 @ 14/06/2007) QUOTE (שנששן @ 14/06/2007) QUOTE (נאפי @ 14/06/2007) מצטרפת לליאורו'ש המקסימה
היא עזרה לך בטוח😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
😁
חחחחח 😊
אוו..
מתוקות שלי, תודה רבה רבה.. 😁
אוהבת אותכן המון..!!!
מואהה