כבר שבוע בערך שבר לא נכנסת לפורום
ולא מתחברת לאיסיקיו ולמסנג'ר
איפה היא? 😕
מישהו יודע?
חווופית איפה את? בטח את יודעת..
כן היא באמת נעלמה
ואני מתגעגעת אלייה
ובאמת חופיתיי מה קורה?
דיברת איתה?
נכוןן באמת שמתי לבב שהיא לא כאןן!
מתגעגעגגגגים אלייה!
חופיתה איפה היא?!
חח נחכה שחופית תבוא
אבל נראה לי גם היא לא יודעת איפה היא :|
חופיתי אכלת אותה?
חעחחע עזבו....
נדפפק המווווח
היא אמרה שיש לה טיול שנתי לא?
גם אני התגעגעתי אליה היא ממש חסרה פה...
QUOTE (NoFOosH @ 14/06/2007) היא אמרה שיש לה טיול שנתי לא?
גם אני התגעגעתי אליה היא ממש חסרה פה...
היא כתבה שהיא חזרה...
QUOTE (NoFOosH @ 14/06/2007) היא אמרה שיש לה טיול שנתי לא?
גם אני התגעגעתי אליה היא ממש חסרה פה...
זה היה מזמן מאמי
היא כבר חזרה
כרייייייסטינה שלי איפה את?
את לא מחוברת באיסי 😢
באמת נעלמה... 😕
אוקי חופיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת לפה
הא נעלמה כי כנראה עוברת עלייה איזהו תקופה..
מקווה שתחזור מהר...
QUOTE (hofit189 @ 14/06/2007) הא נעלמה כי כנראה עוברת עלייה איזהו תקופה..
מקווה שתחזור מהר...
אה היא חזרה?!
מהטיול השני לא הראשון ....
וואי אני לא מעודכנת..
חופיתוש דיברת איתה בטלפון?
תגידי לה שאני אוווהבת המון טוב?
QUOTE (NoFOosH @ 14/06/2007) QUOTE (hofit189 @ 14/06/2007) הא נעלמה כי כנראה עוברת עלייה איזהו תקופה..
מקווה שתחזור מהר...
אה היא חזרה?!
מהטיול השני לא הראשון ....
וואי אני לא מעודכנת..
חופיתוש דיברת איתה בטלפון?
תגידי לה שאני אוווהבת המון טוב?
מתקשרת איתה..
ינסה למסור הכל אוהבת
מקווה שהכל יסתדר לה מהר בצורה הכי טובה שיש
תמסרי לי שאני אוהבת המון ומתגעגעת 😢