שלום לכם..
אני צריך עצה ממכם..
אנחנו 3 חברים ממש כמו אחים..
וזה הולך ככה לאחד מהם יש חברה שהוא אוהב כיאלו היא עכשיו חדשה..
וישבנו וזה ביחד כולם.. ואז זרקתי לה איזה משהו ממש חסר משמעות שהיה אמור להיות בדיחה..והיא העליבה אותי,אמרה משהו ממש מעליב..ורציתי לצאת עליה ואבל לא החזקתי את עצמי כי היא חברה שלו ואני מתוך כבוד אליו לא יוצא עלייה..
הוא העיר לה וזה אבל בקטנה..בסדר עבר ואז בלילה של אותו יום ראיתי את החבר הזה ודיברתי איתו בקשר למה שהיה..
אז הוא הצדיק אותה כיאלו הוא הפך את הכל עליי ואמר שאני אשם..
אמר לי לא להגיד דברים כאלה וזה היה ממש טיפשי מה שאמרתי..אז אמרתי טוב אני יותר לא יגיד לה כלום כיאלו לא ידבר איתה..
אז מה הוא אומר לי..אל דבר איתה למה אתה עושה לי טובות?(בטון של צעקה)
הייתי בשוק..
מתוך החברר הכי טוב שלו האחח שלו שתמיד היה בשבילו ברגעיםם הכי הכי קשים הוא ככה אומר לי
נפגעתי ממשש..
תראו מה אהבה עושה..
בקיצור מאוכזב ממנו לגמרי
כי אני יודע שעם זה היה קורה ההפך הוא לא היה מדבר לא איתי ולא עם חבברה שלי..
ולי יש ממש כבוד לבן אדם הזה..
ממש חבל..
מאמי תבין אותו זאת חברה שלו,הוא אוהב אותה
ועכשיו במיוחד
כי זאת חברה חדשה
הוא מגן עליה,הוא לא נותן לאף-אחד לפגוע בה
בשבילו היא הכי חשובה
ומהווה משמעות גדולה בחיים שלו
תבין אותו,אל תשיים לב,
נכון זה כואב כשככה חבר שלך מדבר אלייך
ואם ממש נפגעת ,תדבר איתו,תגיד ללו שנפגעת
ובאמת לא התכוונת לפגוע בחברה שלו
תיהי אמיתי,אל תסתיר את מה שאתה עובר
יהיה בסדר =]
אהבה זה דבר נפלא
ואל תתעצבן ממנו שהוא מצדיק את החברה שלו,כי בכל זאת,היא חברה שלו, האהבה שלו!.
אני מסכימה עם רגינה
ואולי לדעתך זה היה צחוק
ולדעתה לא... אולי היא
לא יודעת לצחוק אז תצחק
עם אנשים אחרים שאתה יודע
שהם לוקחים את הדברים בקלות
אל לא צריך לקחת את זה אישי
למרות שזה פוגע אבל מצד שני
תבין כי רגינה צודקת במה שהיא כתבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי כנראה היא לא יודעת מזה צחוק להבא תידע מי היא
וסליחה זה שהיא חברה חדשה לא אומר ממש כלום בנות!
לדעתי הוא חבר וחברים לא מאבדים בשבילל בחורה ..
בחורות יש הרבה חבר זה דבר שלתמיד..
הוא פשוט צריך להתאים את ההתנהגות שלו אליכם..
ולעשות הפרדה בינך לבינה
חופית את צודקת
שחברה חדשה והכול
וצריך להבדיל בין חבר לחברה
אבל את מבינה,הוא לא שולט בזה כשהוא אוהב במיוחד זאת אהבה חדשה,חברה חדשה
ובא לך שכל העולם יכיר בה
QUOTE (hofit189 @ 14/06/2007) מאמי כנראה היא לא יודעת מזה צחוק להבא תידע מי היא
וסליחה זה שהיא חברה חדשה לא אומר ממש כלום בנות!
לדעתי הוא חבר וחברים לא מאבדים בשבילל בחורה ..
בחורות יש הרבה חבר זה דבר שלתמיד..
הוא פשוט צריך להתאים את ההתנהגות שלו אליכם..
ולעשות הפרדה בינך לבינה
מסכימה עם חופית..!
100%
לדעתי הוא ייצא מניאק.
חבר לא היה מתנהג ככה.
אבל תנסה גם להבין אותו..
שבו ותדברו.
האהבה לפעמים מעוורת.
אני בטוח שאם הקשר ביניכם חזק ואתם באמת כמו אחים
אף בחורה לא תצליח להרוס אותו.
אני מאמין שאתם צודקים אבל תבינו אני והוא אנחנו אחים,עוד מעט שנה אנחנו חברים..חברים שעושים הכל ביחד..חברים להכלל
ולשמוע ממנו דבר כזהה זה בהחלט פוגע
ברור שיפגע אחי.
אני מבין אותך לגמריי.... גם לי היה קטע דומה
ובחיים שלי לא חשבתי שהוא ייפגע בי ככה,
אבל עדיין.. לפעמים לא שמים לב מה אומרים.
תדבר איתו, אולי יהיה לו הסבר.
ואם לא, אל תצטער.
תיזכר בשנה שהכרתם ובמה שעברתם ביחד.
זיכרונות טובים זה הכי טוב.
השלמנו תודה לכם..:]
שתיהיה אחלה שבת..
אין על מה..!.
תנסו לא לריב יותר (=
שבת שלום
וואלה לא אהבתי את ההתנהגות
אבל כבר השלמתם (:
כנראה שבאמת תמיד הכל יהיה בסדר .
QUOTE (-שחרווניי- @ 15/06/2007) וואלה לא אהבתי את ההתנהגות
אבל כבר השלמתם (:
כנראה שבאמת תמיד הכל יהיה בסדר .
איתה😊
תזכור
בנותיבואו וילכו
חברים ישארו להרבה יותר זמן