עוד חודשיים משו כזה בתאריך 1/8 אנחנו עוברים דירה לאשקלון 😢
ואני לא מכירה שמה אף אחד!!!!!!!!!!!!!!! אווףף מה אני עושה אני לא ימצא את עצמי שםםם
ועוד תחשבו כל בוקר לקום לנסוע באוטובוס עד נתיבות לביצפר שלי 😢 😢
יש פה מישו/הי מאשקלון??
ואיי איזה באסה
מעיר אחת לשניה..
אני עברתי מדירה לדירה באותה עיר
המעבר לא יהיה קל מאמי
אבל תחשבי על זה :"משנה מקום,משנה מזל"
תמציאי חברות חדשות,חברים,ידידים..
מקום חדש
אולי יהיה אפילו בהמשך הרבה יותר טוב?
תחשבי שזה לטובה..!..
שומדבר לא בא נגדך בעולם הזה
תיהי בטוחה!
ואל תיהי עצובה..
"כל ההתחלות קשות ,
אבל אחר-כך קל יותר,
כל ההתחלות קשות,
אסור אף פעם לוותר!!! "
בהצלחה מאמי
בובה תעברי עם גישה אופטימית,
כל דבר הוא לטובה..
לכי תידעי, אולי אפילו שם יהיה לך הרבה יותר טוב !
מה שבטוח את כן תמצאי את עצמך שם, אני בטוחה :]
ווא איזה מבאס מאמי לא נורא מאמי
את תכירי אנשים חדשים סיבבה חדשה הכל יהיה בסדר
אהאהאה מוריה אנחנו דיי קרובוות 25 דק מבש לאשקלון תתעודדי חיחיח
תזכרי שכל סוף זאת התחלה חדשה
את תכירי אנשים חדשים
ולאט לאט תשתלבי עם האנשים שם
את ילדה מקסימה ואין סיבה שלא יהיו
לך חברים נכון שהחברים מהעיר
הקודמת יהיו חסרים אבל לפחות את נשארת
באותו בצפר אז אל תתבאסי מאמי יהיה טוב
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודהה מתוקותת........
כןן כאילו יש לי שמה ידידים וכמה חברות כי תכלס היה לנו את הבית הזה כבר לפני שנה והיינו הולכים אליו בסופי שבוע וחופשים וזה אבל לעבור לשם לתמיד?!?!? 😢 😢 😢
וחופייתי מאמי יעכשיו אנחנו יותר קרובות כי אני גרה בנתיבות וזה הרבה יותר קרוב
מוריה? חמודה שלי
יש סיבה כנראה למעבר הזה
והכול יסתדר מתוקה
והנה כבר טוב שיש לך אנשים שאת מכירה,הם יכירו להם עוד חברות וידידים
ואת תסתדרי מעולה
אני מאחלת לך את כל הטוב
אוהבת 3>
גם אי קרובה אלייך
תבואי לבקר😊
אני בטוחה שתמצאי גם באשקלון חברות
ותהני שם
אוהבתתת המוןן
מוררריה, עכשיו אני הכי קרובה אליייך.. 2 דקות ממך....
וואלה שבוע שעבר הייתי במושב שלך..
שטויות מאמי, מתרגלים, עוברים אתזה ..
שיהיהלך המון המון בהצלחההההההה😊
הרגשה באמת לא נעימה..
ולא כייפית..!
אבל אני בטוחה שתסתדרי שם ותתרגלי לזה..!!!
כמוו שרגינוששש אמרה
"משנה מקום, משנה מזל"
זה עניין של זמןן..
את תתרגליי לזה מאמיי!!!
שיהיהההה המוןן בהצלחה במעבר.!
אוהבתת3>