יום ראשון אני בת 17
ואני לגמרי לבד
אני רושמת לכם את זה כאן מאמריקה הרחוקה [טסתי לכאן לתקופה של 8 חודשים לפני 3 חודשים בערך] וככל שיום ההולדת שלי מתקרב אני מתחילה להרגיש יותר ויותר בודדה.
פתאום אני מבינה כמה החברות הכי טובות שלי חשובות לי וכמה אני מתגעגעת אליהן.
אני רגילה שביום ההולדת שלי אני ליד כל כך הרבה חברים ופתאום כאן אין לי אף אחד.
אפילו מעט הילדים שהתחברתי אליהם לא יהיו.
אבא טס מהעבודה שלו למדינה אחרת
אחים שלי הקטנים בקייטנה
ואני בבית, לבד, ביום ההולת שלי.
מדכא
ואיי מצב מבאס
אבל האיייייייי אנחנו כאןןןן
נבדר ונעביר לך את היום!!!!
אולי תלכי לקניון עם איזה אחת שהכרת , לעשות שופינג
אני יודעת שזה מצב לא כיפי אבל תנסי לקחת ממנו את המיטב!
מתי היום הולדת שלך?
ועוד מעט את חוזרת ושנה הבאה תחגגי בגדול😊
מאמי תקשיבי זה באמת מדכא ועצוב
אבל אין מה לעשות
את צריכה לשאוף לעשות משהו שכן יהיה לך כיף
בטוח יש חברה או שתיים שאת יכולה
לצאת איתן לאיזה מקום
בריכה, יום כיף, ים, טיול או כל דבר שיש שם
אל תהיי עצובה החברות שלך
תמיד יהיו איתך והן יאחלו לך אומנם מרחוק מזל טוב
נכון שזה לא אותו דבר
אבל אין מה לעשות
ולא יעזור להיות בבאסה
זה יום שיש פעם בשנה
והשנה הזאת אין ברירה כי את רחוקה
אבל את יכולה לחגוג ולהנות מזה גם בצורה שונה
יהיה טוב אוהבת אותך המון ותמיד פה בשבילך
ועוד משהו את לא לבד כי יש לך אותנו
אומנם לא קרובים אבל איתך בכל רגע ובכל מצב!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי אל תיהיי עצובה תנסי להעביר את זה בדרך שונה
עם איזה חברה או ידיד ..
ללכת לטייל..
לעשות קניות וכאלה..
וד"א אנחנו פה כדי שיהיה לך יום הולדת מדהים! 😊
מאמי...
קודם כול
אל תיהי עצובה!!!!..
אני בטוחה שהכול יסתדר
אולי את החברות שאת מכירה עכשיו
תצאי איתן? או תצאו לבילוי?
זה בכל זאת ימולדת!..
תנסי לסדר משו,כי לא אוהבת לראות אנשים עצובים!..
תודה רבה בנות!
באמת :]
אבל זה לא ככה כי כל האנשים שהתחברתי אליהם לא יהיו כאן
כאילו אני רק עם אחי.. שגם זה משהו לא?
אני מבואסת רצח כי אני רגילה לעשות מסיבות ענקיות ביום ההולדת שלי
ולהשאר בבית ולראות סרט זה שינוי ענקי..
אבל זה נחמד לא?
טוב.. לא ממש
אבל זה מה שיש ועם זה ננצח חחח
גם להישאר עם האח בבית זה כייפי!!
תעשו משהו בבבית..תזזמינו סרט יפה.
תכיניי את עוגהה...חיחח זה יההיה כיפי
ומענייןןןןן...ותבואי אלינו לפה!
ננעשה לךך אחלה יומלדת!!!!
אוהבת אותךך!
והמון מזל טוב יפה שששששלי!
QUOTE (שנששן @ 15/06/2007) גם להישאר עם האח בבית זה כייפי!!
תעשו משהו בבבית..תזזמינו סרט יפה.
תכיניי את עוגהה...חיחח זה יההיה כיפי
ומענייןןןןן...ותבואי אלינו לפה!
ננעשה לךך אחלה יומלדת!!!!
אוהבת אותךך!
והמון מזל טוב יפה שששששלי!
😛
תנסיייי להנות מהדברים הקטנים זה מה שיעשה לך את היום הולדת באמת =]
אוייי...
זה לא נחמד = \
אבל אולי תחגגי קצת אחריי , כשכולם יהיו בסביבה?!
אם היה לי אח כמו שלך הייתי חוגגת איתו את כל הימי הולדת (:
ממאמי,
גם אח זה טוב
תהיו ביחד,
זאת משפחה שלך,
הווא אחיך!..
תבלו ביחד,תהנו,
תצאו אולי לאנשהוא,
מקום מיוחד
גם יומולדת עם אח,
זה ממש נחמד