אלוהים אני לא יכולה לסבול יותר
כמה אפשר להדחיק כמה אפשררררררררררר?????????..
אני מכחישה את הרגשותת שלי
אניייייייי כל כך אוהבת אותוווווווווווווו
אבללל למה לעזאזל אני כל כך מבולבלתתתתתת????????
למה אני לא יכולה לחיות באושר איתווו
ולהפסיק לעשות דווקא לעצמיייייייי
למה אני לא יכולה ללכת עם הלב שליייייייי??????????????.
למה אנייי חושבת עליו במקום על עצמיייייייייי
הוא הנשמה שליייייייייי הבן אדם שהכי קרוב אליייייייי
רעעעעעעעעעעעעע לייייי
אני חייבת להוציא את זה ....................אני משתגעתתתתתתתתתתתתת
אלוהיםםםםםם פליז תפסיק כבר לשחק בי!!!!
טוב לי איתוו ואני יודעת שיהיה לי רע בלעדיו
רע לי איתו ואני מפחדת שיהיה לי טוב בלעדיוווווווווווווווווו...............
כבר אמרתי את זה פעם........ זה פשוט לא עוזב אותי ההרגשה הזאת
אני לא רוצה להיות בלעדיייווו אני גם לא רוצה להיות איתו
אממממא לאן הדעתי.......ולמה אני ממשיכה ללחוץ על האוווווווווווווווות
למההההההההההההה???????????????????? 😢 😢 😢
די...אני צריכה להירגע.........אם רק היה לי עם מי ללכת לשתות לפרוק הכלל
להוציא לבכות לכועס לצעוק לא יודעת כבר מההההההההההה
חפרתייייייייי בבבבביייייייייייייייייייייייייייייייי
מאמי
אלוהים לא משחק בך חס וחלילה
הוא רוצה רק את הטוב בשבילך
פשוט הוא מנסה אולי להראות לך בדרך שלו במויחד במה שאת עוברת
שהבן-אדם שאת אוהבת לא מתאים לך
ובלבולים נובעים מתוך חוסר ההבנה שלך
לגבי היחסים שלך איתו
תנסי לברר באמת מה את רוצה
תנסי לדבר איתו
לשתות לא יעזור,
פשוט
תרגעי זה קודם כול
תקחי כמה נשימות עמוקות,עמוקות
תחשבי קצת
תסתדרי את הראש והמחשבות שלך
ואז תתחילי לפעול
ולהחליט מה את באמת רוצה
וזאת לא סיבה להיות ככה עצבנית
כל דבר שקורה הכול לטובה
שיהיה לך רק טוב (=
תשאלי את עצמך מה עשית...?למה?
תשאלי מה הוא עשה...?וגם למה?
תחשבי על זה טוב...ותעשי *את* את הדבר הנכון מבחינתך....
מאמי תנשמי עמוק את
מלחיצה את עצמך יותר מידי!
את חייבת להירגע
תקחי את המחשבות שלך ותעשי
סדר בבלאגן את כל כך מבולבלת
לפי מה שכתבת וכלום לא ברור לך
תחשבי מה את באמת רוצה
תחשבי מה באמת טוב לך
אני בטוחה שאת יודעת אם את אוהבת
אותו באמת או לא
וגם אם את רוצה להישאר איתו או לא
וגם אם יהיה לך טוב איתו או לא
תלכי לפי הלב ואל תתני לרגשות האלה לשחק איתך
כי הרגשות משחקות ולא אלוהים
אומנם הוא מציב בפנייך מכשולים
אבל זה רק כדי ללמד אותך על הדברים
הקטנים שבחיים תעריכי את זה
כי את תצאי מזה עם כלים לחיים
ועם כל כך הרבה דברים שתהני מהם
תהיי חזקה הכל יסתדר
זה עניין של זמן
ואני תמיד פה בשבילך304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הכול בסופו של דבר מצוי בך
כל תשובה ושאלה
אצ הבילבול והאי שקט זה מצוי אצלך
ואת צריכה גם להבין מאיפה זה בא לך
למה את כל כך מבולבלת וכל זה
גם התשובה אצלך
כי רק את יודעת!
את צריכה לעשות סדר אצלך ואז הכול מסתדר
ואל תלחצי, כל דבר קורה לטובה!!!
מאמי את מלחיצה את עצמך סתם
כל התשובות לשאלות נמצאות אצלך.
ה' לא משחק בך ..
הוא פשוט נותן לך לראות את כל האפשרויות לחיים שלך...
ואת צריכה לבחור אחת מהן..
יהיה בסדר אל תיהיי ככה עצבנית ולא רגועה לאט לאט
הכל יסתדר אם את צריכה משהו אני בפרטי 😊
QUOTE (hofit189 @ 14/06/2007) מאמי את מלחיצה את עצמך סתם
כל התשובות לשאלות נמצאות אצלך.
ה' לא משחק בך ..
הוא פשוט נותן לך לראות את כל האפשרויות לחיים שלך...
ואת צריכה לבחור אחת מהן..
יהיה בסדר אל תיהיי ככה עצבנית ולא רגועה לאט לאט
הכל יסתדר אם את צריכה משהו אני בפרטי 😊
😊