אוףף נירא לי איבדתי תידיד הכי טוב שלי=\
כבר שבועיים לא דיברנוו.. הוא כבר לא מתענייןןן
התייאשתי מלשלוח ולנסות לדבר איתו=\
והיא אני כבר לא מבינה אותהה
מה קורה להה?!
סגורה אלי בקושי מדברת..
כאילו אנחנו מכירות שבוע:[
אוףף עצבים איתםםםםם
עוד חמישה ימים מסיבת סיוםםם:]
אולי יקרה משהו יותר טוב בסוף שבוע הזההה.. מקווהה
פריקהה
הייתיי חייבבתת להגיד את זהה.. זה יושב לי על הלבב כבר כמה ימיםם..
אוי מצב לא נעים
בר תדברי עם שניהם
ותנסי להחזיר את הידיד
זה כואב לאבד ידיד טוב
תדברי איתו,
אולי משו עובר עליו...
ולגבי אותה אחת שסגורה ולא מדברת איתך
כנראה היא בתקופה מסוימת
ואולי הם צריכים אותך
תיהי לצידם
רק הבעיה שהם לא יודעים
שהם צריכים עזרה ותמיכה מהצד
תדברי איתם בר...
תנסי לפחות
כשתנסי לפחות תדעי שניסית
בהצלחה
ותהני במסיבת סיום
כמה שזה יישמע משפט שין [אהמ אני את שלי סגרתי לפני יותר משנה חחח !]
כשמישהו מתרחק ואת רואה שכמה מאמצים שאת לא עושה לא הולך לך..
תוותרי, כי כנראה הוא כבר וויתר עלייך \=
ואולי הייתה לו סיבה. אל תרדפי אחרי אף אחד
אם עשית טעות אז את מן הסתם יודעת אותה ותתנצלי
ואם לא? הפסד שלו [ חה חה חה חרוז !]
הא ואלה ההההההבת שרלוטה העיפה אותי מהמסיבת סיום!
בלעכס !
העיפה אותך דריה?! למה?@!?!
ובר מסכימה עם דריה . .
מקווה שיהיה בסדר (: . !! יהיה !
אבל הקטע שלא עשיתי כלום
שוםם דברררר
פשוט לפני כמה זמן הוא ניתקק קשרר
ואלה הזאת אני אומרת לכן היא במחזור כבר 3 שניםם רצוףף
והיא מוציאה את כל התיסכולים עלינו..
למרות שהיא דווקא די בסדר עכשיו..
מאמי תלכי לדבר עם שניהם לדעתי
תגידי להם מה את מרגישה וחושבת
אולי עובר על הידיד משהו
והוא לא עושה את זה בכוונה
יכול להיות שהוא גם לא שם לב ליחס שלו כלפייך
דברי איתו על זה
וכנ"ל לגבי החברה
אולי היא עוברת תקופה לא קלה
תהיי שם בשבילה
אוהבת המון מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 14/06/2007) מאמי תלכי לדבר עם שניהם לדעתי
תגידי להם מה את מרגישה וחושבת
אולי עובר על הידיד משהו
והוא לא עושה את זה בכוונה
יכול להיות שהוא גם לא שם לב ליחס שלו כלפייך
דברי איתו על זה
וכנ"ל לגבי החברה
אולי היא עוברת תקופה לא קלה
תהיי שם בשבילה
אוהבת המון מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני עם מורן
לפחות שיאמרו לך על מה כל העיניין
אחרי זה , זה יאכל אותך...
לפי דעתי לכי תדברי עם כל אחד מהם שיחה..
לכי תדעי אולי עובר עליהם משהו..
תדברי איתם עדיף ככה שתדעי מה קורה גם איתך
ובקשר למסיבה בהצלחה ותהני יפתי😊
במצבים כאלה..
שיחה צפופה היא הדבר הכיי טוב ונכון
לעשות, תשבי עם כל אחד..
תדברי איתם..
תשאלי אותםם לפשר הדבר...
ותראי אייך הכל מסתדר..!!!!