QUOTE (_קרנוש_ @ 13/06/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 13/06/2007) כשהייתי קטנה אז תמיד במרפסת היה מין עציץ כזה ובתוכו מלאמלאמלא נמלים
חח אז תמיד כשהיה לי משעמם הייתי באה לשם עם בקבוק ואוספת אותם חחחחחחחח
הייתי בת 5 אולי😁
חחחחחחחחחח
כבר מגיל קטן את סתומה 😂
הם עדיין חיים?
חחח שתקי את 😛
הם קבורים בסמוך לביתי...
QUOTE (neni @ 14/06/2007) חחחחח אהבבבתי 😂 .
חחחחחחחחח וואי קראתי את זה איפשהוא ...
חחח נקרעתי שראיתי את זה בפעם הראשונה ...