איך בקלות ובלי מילים
היא לקחה אותי לאט
לתוך הים הכחול בעיניה
רואה אותה בחלום המתוק
רוצה אותה אך האופק רחוק
כשהיא הופיעה ממולי
שלחה אליי מבט
כישפה אותי והלכתי אחריה
לא לא יכולתי לדבר
הלכתי כמו עיוור
אל המקום שנראה לי כמו חלום
לא לא יכולתי לדבר
הלכתי כמו עיוור
אל המקום שנראה לי כמו חלום
רואה אותה בחלום המתוק
רוצה אותה אך האופק רחוק
כשהיא הופיעה ממולי
שלחה אליי מבט
כישפה אותי והלכתי אחריה
עכשיו הלב שלי בוחר איתה להישאר
מהחלום לא רוצה להתעורר
שיר מהמםםםם
אוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מיליםםםםםםםםםםם
יש מצב לשיר?
פאקק איזה שיר!!!!
אני חייב להשיג אותו
אחד השירים!!!!!
מושיק עפיה ושלומי סרנגה - חלום מתוק
QUOTE (נאפי @ 13/06/2007) שיר מהמםםםם
אוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גמני אוהבת'ך מאוד יפתי
ת' בובי וצודקת
QUOTE פאקק איזה שיר!!!!
אני חייב להשיג אותו
אחד השירים!!!!!
זה שיר לפני 4 שנים בערך.. ישן.. וחרוש
QUOTE (חנושמאוהבת @ 13/06/2007) QUOTE פאקק איזה שיר!!!!
אני חייב להשיג אותו
אחד השירים!!!!!
זה שיר לפני 4 שנים בערך.. ישן.. וחרוש
וזה אומר שהוא לא?
הודיה מאמי יש יפה...ותדברי איתי...איפה את נעלמת כל הזמן?
חן:
מזה קשור?
----
אלעד:
ת' מותק ודבר איתי מחר במסן
היום היה לי יום מסובך חבל"ז
אני אנסה להתחבר מחר
אחרי העבודה או לפני העבודה
עובדת מחר מ-16:00 עד 20:00
שיר מההממםםםםםםםםםםםםםם!
מואה ,אוהבת ליפזי 😊
QUOTE (חנושמאוהבת @ 13/06/2007) זה שיר לפני 4 שנים בערך.. ישן.. וחרוש
😊
QUOTE (NoFOosH @ 14/06/2007) QUOTE (חנושמאוהבת @ 13/06/2007) זה שיר לפני 4 שנים בערך.. ישן.. וחרוש
😊
אכן כן..
ישן וחרוש אבל..
עדייןןן..
שיר מהמםם!