איזה אמא מדהימה יש לי..!!!
מה הייתי עושה בלעדיה?! כל כך אוהבת אותה..!!!!!!!
התפרקתי עכשיו כי התחלתי לפחד ולהילחץ שאני לא אצליח מחר.. 😢
והיא דיברה איתי והרגיעה אותי ואישרה לי שלא משנה כמה אני אקבל, היא גאה במאמצים שלי ובעבודה שלי..!!
והיא פשוט עשתה אותי הכי מאושרת והכי אופטימית בעולם..!!!
Ooh.. I'm not
Your average type Of girl
I'm gonna show the world the strength in me
That sometimes they can't see
I'm about to switch my style
And soon things may get wild
But I will prove I can conquer anything
So from my head to toe I'm taking full control
I'll make it on my own
This time
-Better Watch Me Shine-
יש לי סיכוי להצליח מחר..תחזיקו לי אצבעות 😊
אוהבת המון..
מואהה
בווובי
ברור שאת תצליחי מחר
מה זההה?!
את תצליחי ואני מבטיחה לך את זה!!!!!
עושים את זה יחד הא?
יאללה עוד 24 שעות ואנחנו מסיימותתתתתת
יא איזה חמודה..
בהצלחה מחר יפה שלי מחזיקה לך אצבעות חיים שלי
אוהבת אותך!
את תצליחי כמו גדולה
רק תאמיני בעצמך
את יכולה ולמדת טוב
אין סיבה שלא תצליחי מאמי
בהצלחה נסיכה
ואיזו אמא מקסימההה כיף שיש אמהות כאלה😊
גלו'ששששששש וליאורו'ששששששש אוהבת אותכןןןןןןןןןןןןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברור שהיא גאה בך
זאת אימא שלך
ולא משנה מה
היא תמיד תיהיה לצידך
היא אימא שלך בגלל שהיא הולידה אותך
ולא בגלל הישגים בלימודים
ולמה שלא תצליחי?
יהיה בסדר =]
שמחה שיש לך מצב רוח טוב (=
מתוקים שלי?
תודה רבה רבה על העידוד שלכם..!!
עכשיו אני עוד יותר אופטימית.. 😊 חח
מתה לעבור עם זה כבר..בהצלחה לי ולכל מי שעושה את הבגרות מחר
אוהבת אותכם המון..
מואהה
בהההצלחה יפה שלי :]
גם אמא שלי עושה לי שיחות כאלה לפני מבחנים..
בעיקר מבחנים בהיסטוריה / מתמטיקה.
העאהאה אללה בדיוק עוד יום ועברנו את זה
בהצלחה מאמי !
הלוואי והיה קל!
חנוש וגלוש,
תודה רבה רבה רבה מדהימות שלי..!!
כמוך גל, מקווה שזה יהיה קל..
יאללה עוד 7 שעות בערך וסיימנו עם היסטוריה עד לשנה הבאה..!!!!!!!
בהצלחה לכולנו ..!! 😊
אוהבת אותכן המון..
מואהה