QUOTE (limaori @ 13/06/2007) תגידי את בסדר?!?!
הרס לך את החיים?!?!
על מה דיברנו אתמול...
על זה שלא תמיד הולך
על זה שבסופו של דבר נשלים כי אין ברירה
דייי בקשה אל תתני לזה לדכא אותך
לא הלך טוב , סבבה
נלמד להלאה איך להתמודד עם זה
שבחיים אל תתני לזה לדברים כאלו לבאס ולהוריד לך את היכולת
כי זה לא
תקחי את זה למקום שתגידי לעצמך
"וואלה לא הלך, עכשיו ילך לי טוב"
לא עושה לי טוב בכלל שאת מדברת ככה!!!
את צריכה להיות מאושרת ברור?!!?!?
ולכי תדעי איך יהיה התוצאה אי אפשר לדעתתת
ואת הגאונה שליי את יודעת!!!
אוהבת אותך הכיייייייייייייייייי
הרס כן ליאורי,הרס
כי פשוט זה מקצוע של המגמה
ואני במקצועות המגמה מצוינת (טפו ,טפו טפו בלי עין הרע)
זה מקצועות שכל הזמן אני יודעת,עונה לשאלות,מקבלת ציונים גבוהים
ופתאום נפילה באחד המקצועות
גורם לי להרגיש ככה עצובה ומיואשת
זה כאילו שאת יודעת שבדבר מוסוים את מעולה!!!!!!
ופתאום יש איזה מין נפילה מסוימת
נכון לא תמיד הכול טוב ויפה
אבל דווקא זה קרה לי בבגרות לכן זה מבאס אותי..:|
רציתי ציון גבוה וציפיתי לזה
כי השקעתי,למדתי,ידעתי
וככה לקבל 70..:\
אבל נקווה לטוב
קצת המצב רוח הרע ירד
אוהבת אותךךךך מלכה שלי





