יש לי שוב דלקת בדרכי השתן כנראה , כבר פעם שנייה 😢
וזה כזה כואב..
ואני לוקחת אנטיביוטיקה כבר מיום שבת..
אבל עדיין כ"כ כואב לי..
נשארתי היום בבית ולא הלכתי לביצפר..
מחר אני הולכת כי אני חייבת לטפל במשהו שם.. חחח
מקווה שיהיה בסדר ואני אנוח טיפה !
יום טוב לכולם.. 😛
אוהבתתתתתתתתתתתתתתת !!
:\
אור תשמרי על עצמך מתוקה!
ותרגישי טוב!
תשמרי על הגיינה במקומות האלה
זה חשוב
מקווה שיעבור מהר!
3>
QUOTE (רגייי @ 13/06/2007) :\
אור תשמרי על עצמך מתוקה!
ותרגישי טוב!
תשמרי על הגיינה במקומות האלה
זה חשוב
מקווה שיעבור מהר!
3>
מואאהה
האוץץץץ' לא כיף
גם לי פעם היה כמעט כל הזמן
תשתי הרבה תנוחי שמרי על הגיינה
הכי חשוב תרגישי טוב 😊
QUOTE (טוניטה @ 13/06/2007) QUOTE (רגייי @ 13/06/2007) :\
אור תשמרי על עצמך מתוקה!
ותרגישי טוב!
תשמרי על הגיינה במקומות האלה
זה חשוב
מקווה שיעבור מהר!
3>
מואאהה
^^
יאא לחברה שלי היה
ואיך היא סבלה אמאא
תרגישי טוב מאמי
אוהבת אותך החלמה מהירה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אויי מסכנה שלי
זה נשמע ממש כואב..😢
לפעמים הבאות, תשמרי על עצמך מאמי..
הגיינה חשובה מאוד במיוחד במקום הזה..!!
החלמה מהירה מתוקה שלי ..😊
אוהבת אותך המון..
מואהה
QUOTE (pelad1 @ 13/06/2007) תרגישי טוב מאמי !!!
😉
גם לאחותי היה את זה היא שכבה שבוע בבית חולים : O
היה לה חום 41.3 ....
זה ממש מסוכן הדבר הזה אם מזניחים...
תרגישי טוב מאמי : )
מאמי תרגישי טוב ותנוחי :]
יום נפלא 😛
תרגישי טוב מאמייי
ושלא יחזור!!!
ואייי מאמממיי
תרגישי טוווב (:
תודההההההה מתוקים שלי !
גם מחר אני כנראה בבית 😢
ועוד כמה ימים האנטיביוטיקה מסתיימת בעזרת השם..
מקווה שיהיה טוב..
אוהבתתת אתכם ! וממש תודה..
אתם כ"כ מעודדים !
מואההההההההה 3>