מי שמכיר אותי יודע שהדבר שיכול להוציא אותי מדעתי גם בשיא הרוגע הוא טמטום.
אני לא מתכוונת לטמטום מבחינת השכלה אלא לחוסר טאקט מוחלט ושום קשר למציאות או לסביבה.
אז איך אפשר להישאר רגועה כשיש לי יצור מסוג כזה בבית?!!?
😠 😠 😠
גם אני הייתי אוספת תרומות בגיל 10 ומן הסתם היה לי השכל להבין שהכסף הזה לא בשבילי
אלא נתרם לאנשים ושאין לי רשות להשתמש בו(כמו כל אדם שפוי!!!).
אבל הטיפשה הזאת כנראה חשבה שאנשים נותנים לה כסף בשביל לקנות לאחי הקטן חרבות.
עכשיו אמא תצטרך לתרום פנקס שלם כדי לחפות על ה'גניבה' הזאת...
יבאלהההה וזה עוד לא הכל.. אבל אני לא אכניס אותכם לטראומות...
מה קרה?!
אחותך לקחה את הכסף של התרומות?!
אויי באמת לא נעים..
אבל בכל זאת היא ילדה קטנה ולא מבינה..!!
רצתה לעשות טוב ויצא רע..!!
ונכון, אין מה לעשות..
אמא שלך תצטרך לשלם..נכון שזה מכעיס ומעצבן והכל..!
אבל תסבירו לההה שלא עושים דברים כאלה..
והיא תבין ותלמד לפעם הבאה בע"ה..!
אל תדאגיי יהיה בסדרר!!!!
אוהבת
^^ תקשיבי היא כאילו נולדה בלי טאקט בכלל
צריך להסביר לה דברים כל כך בסיסיים שזה משגע!!
כל ילד יודע שהכסף הוא לא בשבילו.. זה נראה לי הזוי כל העניין הזה
היא אפילו לא מבינה מה הבעיה עם זה כשמסבירים לה
אעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
מאמוש לכל ילד יש את "הדפקט" הקטן שלו!!
תסבירו להה..!!
נכון שזה דבר בסיסיי...
והיא אמורה לדעת..אבלל היא ילדה..
זה עדיין לא הופך אותה לפושעת!!!!
אני בטוחה שאם את, או אמא, או אדם בוגר יישב וידבר
איתה על זה בצורה רצינית ובוגרת
היא תבין שהדבר שהיא עשתה ממש לא בסדר!!!
עם ילדים צריך להיות סובלניים..!!
אל תכעסו עלייה זה רק יחמיר את המצב..!
תדברו איתה..!!
בהצלחה!(=
לא אמרתי פושעת אמרתי מפגרת..
אאעעע ויש דברים שהסברנו לה מאה פעם והיא לא מבינה
ולפעמים היא פולטת דברים שה' ישמורררר
חחח סבלנות? איזה מזל שאמא שלי אדישה לפחות
אני אומרת קחו אותה ממני והכל יהיה בסדר חחח
טנקס בננות
מצטרפת לשאלה!
ואל תכעסי כ"כ... יהיה בסדררר
אל תכעסי עלייה
יש כאלה שלא מודעים לזה
בשביל זה יש לה אמא ואחות
תסבירו לה תלמדו אותה
אל תלחיצו אותה ובלי התקפה
כי בסך הכל היא לא מבינה
ואם היא לא תבין והיא תראה שאתן כועסות ככה
היא יכולה לעשות בכוונה אח"כ
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי אל תכעסי אולי זה לא היה בכוונה
היא קטנה ואולי אין לה מודעות לזה
למה כמה היא בזבזה הכללל?
מה הקשר אבל בין חוסר טאקט לזה?! חחח
חוץ מזה ככה זה ילדים...אין מה לעשות
צריך להסביר להם דברים שכנראה למישהו בוגר יותר נראים בסייסיים