עוד שבועעעע😛 😁 😛 😁
מתכננים משהו מיוחד??
קודם כל הכי חשוב
קולולולוולולוללוולולולוללוולולולולולולולולולולולולולוללולולולולולולולולולולולולולוולולולולולולולולולולולולולולולולולולו
יאו כמה בא לי חיחיחיחיחייחיחיחי
ואהמ...כן יש תוכניות ים בריכה חדר כושר איטליה שווה 😊
איך אני צריכה אותו אמאאא
אני אישית אחרי 24 בחופש גדול בעצם
בגרות אחרונה חח
ואני רוצה לעשות כל כך הרבה דבריםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מירב תהני באיטליה..
מתי את טסה?
לכמה זמן?
מורן..בהצלחה בבגרותת יפה שלי
תודה מאמי
אהמ...מתישהו ביולי לא יודעת מתי שכחתי את התאריך לשבוע...
אההה בא לי
לא החופש באמת באמת מתחיל אחרי 16 ליולי
ואז חופש עד פבואר
אז יהיה לי הרבה לעשות😊
מתכננים ללמוד לבגרויות😊 חח
ואז אלוהים גדול
אילת,ספרד,עבוודה בילויים
יש מספיק😊
QUOTE (lidorushit @ 13/06/2007) עוד שבוע ליום הולדת (:
דבר ראשון מזל טוב
דבר שני שכחתי לומר
ניפגשת איתה ועם חלי חעחע
QUOTE (סוופרמאמי @ 13/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 13/06/2007) עוד שבוע ליום הולדת (:
דבר ראשון מזל טוב
דבר שני שכחתי לומר
ניפגשת איתה ועם חלי חעחע
תגידי לי עוד שבוע חח
וכן, בעזרת השם 😊
גמלי עוד שבוע וחצי יומלדת😊
ואיממ החופש מתחיל רק אחרי ה- 16.7..!
ואאזזזזז יש הרבה תוכניות בע"הה..!
בעיקרר לעבורר ואזז לרדתת לאילת!
QUOTE (טוניטה @ 13/06/2007) לידור יש לך ב-20.6??
אכן 😊
QUOTE (lidorushit @ 13/06/2007) QUOTE (טוניטה @ 13/06/2007) לידור יש לך ב-20.6??
אכן 😊
כן ליפה שלי יש יומולדת ביום האחרון ללימודים
אחח מה אנחנו מתכננות לה 😊
בעזרת ה' כל התוכניות שלי יצאו לפוועל.. 😉
אוי..
כמה שזה נראה כמו חלום חח
למרות שאחרי סוף הלימודים
יש לי עוד 2 בגרויות
ועוד 2 בגרויות מועד ב'
אז בשבילי החופש יתחיל רק אחרי ה 16/7 :\
בינתיים אין לי תיכנונים נקווה שיהיה
תהנוווו אנשים,תבללו,תצאו
ותזהרווו