נשבר לי, זהו אנלא יכולה
אני לא יכוללללללההההה יותתתררר
נשברת לאט לאט
ואין לי כבר כוח
זהו
ביי
מאמי?
מה קרה??
יהיה טוב
אני בטוחה בזה
פשוט תאמיני בזהה
ותמיד תזכרי שאני פה עם את צריכה משהו
היסטוריה?!
אל תתייאשי נסיכה שלי
תאמיני בעצמך והכל יהיה בסדר
את תעברי את זה כמו גדולה
תתני את הפוש האחרון
תזכרי שאחרי מחר זהו גמרנו עם היסטוריה
אוהבת אותך הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה קרה?
יהיה טוב מאמי
לא לתהייאש ולא להישבר
מאמיי מה קרההה?!
אני תמיד פה אם את צריכה!!
ולא להישבר..!
תהיי חזקה.!
הכלל בחיים עובר בסופו של דברר!
תני חיוךך, הכל לטובה😊
אוהבת אותך!
דווקא ברגעים כאלה של "שבירה"
אסור לוותר
את צריכה להאמין לטוב
לדעת שהכול לטובה
קחי פסק זמן
תסתדרי ת'ראש,הרגשות
קחי חופש קטן מהכול
מקווה שהכול יהיה בסדר =]
טוב יהיה בסדר
זה בדוק 😛
QUOTE (שנששן @ 13/06/2007) מאמיי מה קרההה?!
אני תמיד פה אם את צריכה!!
ולא להישבר..!
תהיי חזקה.!
הכלל בחיים עובר בסופו של דברר!
תני חיוךך, הכל לטובה😊
אוהבת אותך!
אם את צריכה משהו אני במסן
-חיבוווק-
אה גלוש זה בקשר לבגרויות?
אם כן
אז תלמדי טוב
תנוחי עם הפסקות בין לבין
אל תלחצי
ותהי עם המחשבה שעוד קצת וזה מאחורייך
בהצלחה
אוהבת
תודה לכולן, ולא זה לא בקשר ללימודים
אני מעדיפה לא לדבר על זה כאן..
אבל תודה בכל מקרה,
אוהבת אתכן
QUOTE (galush123 @ 13/06/2007) תודה לכולן, ולא זה לא בקשר ללימודים
אני מעדיפה לא לדבר על זה כאן..
אבל תודה בכל מקרה,
אוהבת אתכן
לפעמים בחיים צריך לעשות החלטות....כי יש אנשים שלא מסוגלים להצליח ולסבול יחס מסוים...תעשי אותם...
יכול לקרות מצב שזה יוכל לעזור
QUOTE (galush123 @ 13/06/2007) ויש מצב שלא
נכון בגלל זה אמרתי "יכול להיות.."