מי שהוא רוצה לדבר??? משעמם חח סתם רק עכשיו קמתי אז למי יש שביתה?
גם אני בתביתה..
ובכלל לא ידעתי..
כאילו שמעתי עליה אבל לא חשבתי שלנו יש
כי אף עפם לא היתה לנו שביתה
באתי רק אני חברה שלי וידיד
והלכנו הבייתה..
גם לי משעמםםםם😢
לי אין שביתה סתם חולה
תהני מאמי
איזה כיף לך את הבית ספר שלנו לא אוהבים
לא עושים לנו שביטות חובזות
לביצפר שלי אין שביתה ..
אבל היה לי טיול שנתיי השבוע
אז לא היה לי כוח ללכת היום P:
לי יש בגרות מחר ככה ש.. חחח
לי יש חופשת בגרות..
נ-מ-א-ס לי מהיסטוריה..!!!! 😠
לכל אלו שבשביתה..תצאו, תבלו, תהנו..!! הלוואי ואני יכולתי..😢
אוהבת אותכם המון..
מואהה
את לא לבדד ...
גם אני סובלת.. חח
בהצלחה מי שיש בגרות
ותרגישי טוב מאמי
לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי לי
לי יש שביייייייייייייייייתה 😊
QUOTE (Irreplacable @ 13/06/2007) לי יש חופשת בגרות..
נ-מ-א-ס לי מהיסטוריה..!!!! 😠
לכל אלו שבשביתה..תצאו, תבלו, תהנו..!! הלוואי ואני יכולתי..😢
אוהבת אותכם המון..
מואהה
מסכימה עם המדהימה שלי
תצאו תהנו תלכו לחברים
תעשו כיףףף תנצלו כל רגע
וחבר'ה לא ליצור פה שיחות כי זה אסור 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*