הקו בין אהבה לשנאה דק מאוד.. וככל שהאהבה גדולה יותר, כך גם השנאה..
אני שונאת אותכן וגם אותך. אני גם אוהבת אתכם. ואני כ"כ מתגעגעת.. למה שהייתם בשבילי, פעם..
את מדברת על הפורום מאמי?ומי זה במיוחד "אותך"?
לא, זה ממש לא הפורום..
אני מדברת על 2 קשרים חזקים מאוד שהיו לי והם הסתיימו.
אחד היה עם החבר הכי טוב שלי.. היינו חברים הכי טובים לאיזה 5 שנים. זה נגמר.. ברע.
אחד היה עם החברה הכי טובה, סמכתי עליה כמו שבחיים לא סמכתי על אפחד, ולא האמנתי שהיא תשקר ולא תגן עלי כשצריך.. וזה נגמר.
סתם הזכרונות צפים לי עכשיו. כי היא דיברה איתי הלילה ורצתה שנסיים את הקשר יפה. כי לפני כמה חודשים, זה נגמר במריבה. היא רצתה שנסיים בחיבוק. ואמרתי שאני מצטערת, אבל פשוט לא. זה לא נגמר בטוב מבחינתי. ואמרתי לה את מה שאני מרגישה..
ואמרתי שאני לא יכולה לסלוח לה.. פשוט לא יכולה. מרוב שאני אוהבת אותה, לא יכלתי לשקר לה ולומר שאני לא שונאת אותה..
טוב שלפחות אמרת לה מה את מרגישה
ובקשר לחבר.. למה את לא מדברת איתו על זה ?
ומסיימים יפה..?
לא. יש יותר מידי תוכן בשני המריבות האלו.
כמה שיש לי מה לומר- אין לי.
הכל ספוג עמוק בתוכי, ואין לי כוחות נפש להוציא את זה מהלב.
אני גם לא מרגישה כבר מספיק קרובה אל שניהם כדי לומר את מה שיש לי על הלב..
וזה נגמר ברע- ולא ניתן לשנות את זה..
אז אולי תנסי להתרחק מאיפה שהם...
אני לא מאמינה בשינאה
אבל אני יכולה להגיד לך
שתמיד תישאר לך האהבה כלפיהם
במקום מסויים בלב כל עוד אהבת ואת אוהבת אותם באמת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני יודעת שכואב לך ונפגעת
אבל אל תקחי את זה למקום של שנאה
השנאה בסופו של דבר תאכל ותפגע רק בך...
תמשיכי הלאה, כמה שקשה , תמשיכי הלאה
אני אוהבת אותם. אבל גם שונאת..
אני גם לא מאמינה בשנאה, אבל פשוט אין לי מילה אחרת לתאר את זה.
זה מערבולת של רגשות.
לא חשוב.
מאמי אולי כי זה יחסית טרי מה שקרה ביניכם את עדיין פגועה
אבל אני בטוחה שעם הזמן את תוכלי ותלמדי לסלוח להם,
את לא חייבת להישאר חברה שלהם אבל לפחות לסיים את היחסים בטוב,
את לא יכולה לדעת מה יקרה בעתיד ולכן תמיד חשוב לסגור פינות מאמי.
QUOTE (NoFOosH @ 14/06/2007) מאמי אולי כי זה יחסית טרי מה שקרה ביניכם את עדיין פגועה
אבל אני בטוחה שעם הזמן את תוכלי ותלמדי לסלוח להם,
את לא חייבת להישאר חברה שלהם אבל לפחות לסיים את היחסים בטוב,
את לא יכולה לדעת מה יקרה בעתיד ולכן תמיד חשוב לסגור פינות מאמי.
😊
מסכימה עם נופר
את לא שונאת
פשוט נפגעת
שנאה זאת מילה חזקה
ושנאה זה לא טוב
תמיד מובילה למקומות לא טובים
אז תצאי מה זה שזה שנאה
זאת רק פגיעה
בשני המקרים, הכרתי אותם כ"כ טוב, אלו היו קשרים כ"כ אמיתייים..
הם כ"כ חדרו לי ללב (אפילו אח שלי לא חדר ככה!!) ולכן אין לי מילה למצוא לזה.
מי שאמרה שזה טרי- זה ממש ממש ממש לא.
זה עם החבר הכי טוב לשעבר, סיימנו את זה פורים שעבר (רישמית.. אחרי חודשיים שלא דיברנו) ואז שוב הוא ניסה לדבר איתי השנה ולא ממש הצלחתי לא להרגיש ככה לידו. אז סיימנו ממש לגמרי (בתקופת החגים בתחילת שנה.......). ועכשיו- אפילו שלום ברחוב לא. מעביר בי חלחלה.
והחברה- הסיפור התחיל בתחילת יא', נגמר בפורים, והיא רצתה "לסיים יפה" השבוע, ואמרתי שזה לא ישנה כלום כי אני כ"כ פגועה, ומגעיל אותי לחבק אותה. מצטערת, פשוט ככה..
ואני כ"כ אוהבת אותה, שלא יכלתי לומר לה שאני סולחת, כי אני לא! ולא יכלתי לומר שסבבה לחבק, כי זה לא!! מרוב שאני אוהבת, אני מספרת לה את האמת, שאני שונאת.
טוב, אפשר לנעול.
לא מבינים אותי.
כעס
אכזבה
פגיעה
ייאוש
חוסר אמון
לא חסרות מילים
שינאה לא קיימת ושמחה שאת חושבת כמוני מאמי
דברי איתם על הדברים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין מה לדבר.
זה מורכב הרבה יותר ממה שזה נשמע..
את יכולה לנעול?
אני ממש לא רוצה להיפגע פה סתם.
זה כ"כ רגיש אצלי הנושאים האלו, אני יכולה להיפגע מכלום.
סתם יהיה חבל.