מילים:אלעד פרץ
איפה הם אותם רגעים
כשהחיים, אז, היו שקטים
יכלתי לקום בבוקר בלי לחשוב
מאיזה קריזה מסוגל לסבול היום
הייתי חושב מה יהיה באופן כללי
לא משהו ספציפי רציני
עכשיו חיי השתנו
הכל ניהיה שונה
רק פה ושם משהו דומה
חושב האם זה טוב
או שרע בעצם
אנשים משתנים לי מול העיניים
וכך גם אני משתנה איתם
הם הופכים למה שרציתי להיות
לעומת זאת, אני בדיוק להיפך
הפכתי מוזר רק מתי זה נגמר?
עכשיו חיי השתנו...
בסופו של דבר כולנו נמות
ניהיה באותו מצב בו שכובים על הגב
מכוסים בערימת עפר, שומעים תחנונים
ורואים את הקרובים לנו, או אלה שהיו,
בוכים ומתגעגעים אלינו.
אם אתם לא מכירים זה לא סתם...
אגב זאת פריקה שלי...מורן אני מתחנן - לא להעביר...
למה שתעביר.
מאמי שלי, יהיה בסדר.. אני מנסה לסדר את זה.
אלעדוש אני מקווה שהכל בסדר איתך..
ושלא מציק משהו 😊
כי אם כן--->אני כאן! 😊
אלעדוש, באמת שזה לא כולם..
תראה, חופית אומרת שהיא כאן בשבילך..
אני אוהבת אותך, ואני יודעת שגם הודיה אוהבת..
ואני בטוחה שזה לא נגמר בשלושתינו.
זה סתם היה כמה אנשים,
פתרנו את זה. (בדרך אלימה ביותר..)
ואני יודעת שכ"כ מציק לך עם זה,
אבל תבליג.
יש פה יותר שאוהבים אותך מכאלו שלא שווים את העצבים שלך..
(למרות שתכלס, שיר מדהים..)
אוהבת המון. אין לך מושג אפילו עד כמה..
ואכפת לי, באמת. תהיה שמח.
תן חיוך. (שורף קלוריות.. ידעת? חח)
מאמי אתה לא צריך להתחנן
להבא תכתוב באשכול שזאת פריקה
וזה ישאר כאן אין לי סיבה להעביר
אתה כותב מהמם
רואים שזה בא מהלב
תהיה חזק ותלחם על מה שאתה רוצה
תזכור שאני תמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טכנאי שלי אמרתי לך כבר תתגובה שלי על השיר אבל אני יגיד שוב חחח
זה פשוט מהממםםםםםםםםםםם וכל כך נכון על החיים .
תמשיך לכתוב שירים אתה כישרון .ואתה יודע שאני תמיד פה בשבילך כל הזמןןןן .
אגב אתה מנגן מאוד מאוד אבל מאודדדדדדדדדדדדד יפהההה (אל תשכח כל ערב אתה מנגן לי חחח)
מי אוהבת אותך יותר ממני ?מי חחחח 😁 😊
חולה עלייך
אוהבת אושי
QUOTE (oshritsa @ 13/06/2007) טכנאי שלי אמרתי לך כבר תתגובה שלי על השיר אבל אני יגיד שוב חחח
זה פשוט מהממםםםםםםםםםםם וכל כך נכון על החיים .
תמשיך לכתוב שירים אתה כישרון .ואתה יודע שאני תמיד פה בשבילך כל הזמןןןן .
אגב אתה מנגן מאוד מאוד אבל מאודדדדדדדדדדדדד יפהההה (אל תשכח כל ערב אתה מנגן לי חחח)
מי אוהבת אותך יותר ממני ?מי חחחח 😁 😊
חולה עלייך
אוהבת אושי
מואה מאמי שלי....את מדהימה...
ותודה על כל המחמאות...
😁
(אגב, אני אשתדל להרגיש חרא להיות שיכור ולכתוב עוד שירים...כי כנראה רק ככה הם יוצאים נורמליים^)
QUOTE (pelad1 @ 13/06/2007) QUOTE (oshritsa @ 13/06/2007) טכנאי שלי אמרתי לך כבר תתגובה שלי על השיר אבל אני יגיד שוב חחח
זה פשוט מהממםםםםםםםםםםם וכל כך נכון על החיים .
תמשיך לכתוב שירים אתה כישרון .ואתה יודע שאני תמיד פה בשבילך כל הזמןןןן .
אגב אתה מנגן מאוד מאוד אבל מאודדדדדדדדדדדדד יפהההה (אל תשכח כל ערב אתה מנגן לי חחח)
מי אוהבת אותך יותר ממני ?מי חחחח 😁 😊
חולה עלייך
אוהבת אושי
מואה מאמי שלי....את מדהימה...
ותודה על כל המחמאות...
😁
(אגב, אני אשתדל להרגיש חרא להיות שיכור ולכתוב עוד שירים...כי כנראה רק ככה הם יוצאים נורמליים^)
אתה יכול גם להרגיש מעולה ולכתוב שירים מדהימים כמו זה אבל זה היית חצי מסטול חחח
חולה עלייך יפה שלייייי
יש סיבה להעביר מורן כי זה שיר שהוא כתב בשביל מה יש פורום במיוחד בשביל זה??
אבל חפיףףףףף
QUOTE (י-ע-ל @ 13/06/2007) יש סיבה להעביר מורן כי זה שיר שהוא כתב בשביל מה יש פורום במיוחד בשביל זה??
אבל חפיףףףףף
תודה על התגובה העניינית 😊
איייייי מזה?!?!
אתההה עוד מזלזל בזה שאני אוהבת'ך 😉?!
מטורפתתת עליךךךך
אוהבת'ךךךך
ותמידדדדדדד אבלללללללל תמידדדדדדדד כאן ובמסן בשבילך!!
עכשיו חיוך מפה לאוזן במיוחד בשבילי 😉
QUOTE (ילדונות_17 @ 13/06/2007) איייייי מזה?!?!
אתההה עוד מזלזל בזה שאני אוהבת'ך 😉?!
מטורפתתת עליךךךך
אוהבת'ךךךך
ותמידדדדדדד אבלללללללל תמידדדדדדדד כאן ובמסן בשבילך!!
עכשיו חיוך מפה לאוזן במיוחד בשבילי 😉
😁 אווחח את מדהימה!!
אין בן אדם שמעודד אותי יותר ממך...
QUOTE (pelad1 @ 13/06/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 13/06/2007) איייייי מזה?!?!
אתההה עוד מזלזל בזה שאני אוהבת'ך 😉?!
מטורפתתת עליךךךך
אוהבת'ךךךך
ותמידדדדדדד אבלללללללל תמידדדדדדדד כאן ובמסן בשבילך!!
עכשיו חיוך מפה לאוזן במיוחד בשבילי 😉
😁 אווחח את מדהימה!!
אין בן אדם שמעודד אותי יותר ממך...
מי שמדבר על מדהימים בייבי שלי =)
בכיף מאמי שלי 😉