בנאדם ש:
שונא/ת: יש ולא מעט
אוהב/ת: אותו
מתגעגע/ת אליו: אותו
חסר לך: הוא
עושה לך טוב להיות איתו: הוא
הכי מצחיק: עדי אשכהזי ..😛 איזה לא קשורה אני ..חח
הכי דפוק: אוי יש מלא..:|
הכי מוזר:ילדה מהשכבה חושבת את עצמה לבוקרת 😁
הכי כיף לדבר איתו: חברה

יש לך פלאפון?כן
למי אתה מתקשר הכי הרבה? משפחה
איזה צלצול יש לך? אמ..איזה שיר ברוסית
הקול הכי יפה ששמעת? אוי..לא עולה לי כרגע
איזה רקע יש לך בשולחן עבודה? נוף
את רוצה להיות זמרת? לא חח
את רוצה להיות שחקנית? אולי
אם הייתה סידרת ריאליטי והיו מזמינים אותך,היית משתתפת? אולי.. 😊
אמרו לך פעם שאוהבים אותך? כן 😁
כשאת אומרת אני אוהבת אותך את מתכוונת לזה? ברור! 😊
איפה את רוצה פירסינג? בפופיק 😁
אם היית מוצאת מיליון שקל מה היית עושה בו? אוי,שאלה פשוטה מדי? לא? 😊