לכל מי שאוהב המון חופש, ים והמון שמש, והמון בנים ובנות מהממות כדי שיקרא,
בתאריכים 5-6-7 בחודש הקרוב (7) הולך להיות ה-summerboom מי שמכיר את הבומבמלה זה השיפור
הולך להיות המון אלכוהול וכניסה לכל הגילאים המון כיף צחוקים ומה שהכי הכי הכי חשוב המון חופש מכל מה שאתם מכירים. בקיצור שווה לבוא, ומי שרוצה כרטיסים מוזלים, שידבר איתי- 0543064905
איפה זה הולך להיות??
ומממ כמה זה עולה?
QUOTE (י-ע-ל @ 12/06/2007) איפה זה הולך להיות??
ומממ כמה זה עולה?
😊
בניצנים....חח נכנסתי לאתר של זה
באסה שיש לי חזרות למסיבת סיום אאאאא
כמה זה עולה?
והעברתי לפורום מה שבראש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח כלום אצלנו הולכים לשם...
זה עולה 150 לכרטיס, (אצלי) אבל עם זה לא מהיחצנים אלא בקופות של הסאמר בום זה בסביבות ה200, ז ה הולך להיות בניצינים והולך להיות פצצה! כדי לבוא ומי שרוצה כרטיס בזול לדבר איתי לפני סוף המלאי. (אייסי-205440870)
אני באילת בתאריכים האלו..
תודה בכל מקרה (: