אני כבר מיואשת
אני ממש אוהבת אותו,
ואני לא רוצה לוותר עליו ..
אל תוותרי מאמי..
תלחמי עליו..
מאמי
אל תוותרי
את אוהבת!
למה לוותר?
על אהבה לא מוותרים,נלחמים עלייה!..
ואל תיהי מיואשת
אהבה אמורה לגרום לך להית שמחה
ולא מיואשת
תלחמי מאמי
בכל הכוח
בגלל האהבה
מואה 3>
אז אל תוותרי מותק
תלחמי על מה קצייך!
אוהבת ..
אז אל תוותרי..!!!
על אהבה, אף פעם לא מוותרים מאמי..!!!!!
לדעתי, את צריכה להילחם ב-כ-ל הכוח, זה שווה את המאמץ..
הכל יהיה טוב בסוף..😊
אוהבת אותך המון..
מואהה
למה את מחכה..?
אל תוווותרי!
שירי יפה שלי כבר דיברנו ואמרתי לך
תעשי מה שאמרת
בהכי הרבה ביטחון!!
כי את יכולה
את תראי שזה יהיה בסדר
אוהבת אותך מלאאא 3>
אל תוותרי
לא מוותרים על אהבה
לא מוותרים על משהו שרוצים
ולא מוותרים על משהו שצריכים
תרימי את הראש
תקחי את כל הכוח
ולכי בכל החוזק
כי יש לך אותו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 13/06/2007) אל תוותרי
לא מוותרים על אהבה
לא מוותרים על משהו שרוצים
ולא מוותרים על משהו שצריכים
תרימי את הראש
תקחי את כל הכוח
ולכי בכל החוזק
כי יש לך אותו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפי..
לא יודעת ממש את הסיפור
אבל לפעמים המאבק הקשה משתלם...
במלחמה צריך לבעוט בהרבה אנשים בדרך,
אני לא יודעת אם זה משתלם לי
את צריכה לעשות את החושבים רק אצלך...
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 13/06/2007) במלחמה צריך לבעוט בהרבה אנשים בדרך,
אני לא יודעת אם זה משתלם לי
במי לבעוט למשל?
מה הסיבות שאתם לא ביחד? תפרטי יותר
QUOTE (MiShEluSh @ 12/06/2007) ט'ח גמני במצב שלך \:
מצטרפת 😢
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 13/06/2007) QUOTE (MiShEluSh @ 12/06/2007) ט'ח גמני במצב שלך \:
מצטרפת 😢
גמאני..
רק שאצלי זה הכי כואבב://
שנינוו אוהבים..
ואנחנו לא ביחד!!!
אהבה לא תמיד מנצחת..
יש מצבים כמו שלי למשל
שצריךך להביןן שזהו..
לקחת ת'רגליים ווללכת!!!