חח אתם לא מבינים..
התחלתי לגהק ולא הצלחתי להפסיק..
ניסיתי לשתות מים, לעצור נשימה- כלום!
חחחח ואז התקשרתי לחבר שלי לשאול אם זה הוא שחושב עליי חח
והתחלנו לדבר...
חח ואני מגהקת כל הדרך חח
אז פאתום הוא אומר לי- את לא מבינה מה שמעתי בחדשות..
אני שואלת מה
בהוא אומר לי שבוע הבא מתחילה מלחמה..
ואתם לא מבינים בזמןם האחרון זה הפחד הכי גדול שלי.. אני רק שומעת מלחמה אני נכנסת לאטרף..
חחח טוב נו לפחות הגיהוקים עברו..😊 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הצחקת אותי אבל מצד שני
גרמת לי לעצב ענקיי😢
מעניין מה יהיה באמת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם עם מורן
מקווה שזה לא נכוןןן
ושלא תיהיה מלחמהה
מפחיידד:-!
אוי אני רואה את המילה "מלחמה"
יש לי שחור בעינניים
ואני כולי נתקפת פחד מטורף..:|
אוף
אני מקווה אלוהים ישמור עלינו
מכל דבר!
אני מפחדת!..אויי 😢
נקווה לטוב
הממ אם לא הבנתם אז הוא צחק עליי
יענו כדי להפחיד אותי..😊 וזה בהחלט עזר..
לא היה ולא נברא..תרגעו...
אין מה להירגע מאמי
זה באמת נכון אומרים שהולכת להיות מלחמה אמממממממממאאאאאאאא
חחחחחחחח מצחיקה 😁
אבל שמעי יש מצב שתהיה מלחמה
אל תפחדו בנות
נצלו את הזמן שאין מלחמה
והלוואי שלא תיהיה 😢
מנצלים..
ואיןןןן אני כ"כ פוחדתתתתת !
לא רוצה שוב !
זה עושה לי סיוטיםםם חבל"ז..
חוץ מזה שאני עוברת דירההה..
לא רוצהההההההה 😢😢😢😢😢😢😢
חח נכון אבך זה כבר אומרים מזמן עזבו כבר אין לי גכוח..
אני רק מקווה שלא ידפקו לי את המנה ליומולדת של חבר שלי חחחחח..😊
ייהיה בסדר...
חחחחחחחח הרגת אותי פיתקה חמודה שלי
ווא ווא איזה גנוב יוני...גם אני לא הבנתי מהתחלה חח קבלתי התקף לב
וואיי הלוואי שלא תהיה =///
סעמק עוד פעם אילת מפוצצות
עוד פעם הרוגים
עוד פעם ראש ממשלה פחדןו
מתי יבינו שאם לא נשחוט ונזיין אותם ונקרע ת'אמ אמא שלהם שום דבר לא יעזור!!
ראש ממשל פחדן ושר ביטחון טמבל
גם כן
יואו בטח המלחמה תהיה באזור פה, של עזה, שדרות, ואניייייי לא רחוקה ממש לא רחוקקקה!!!!!!!! :| ה' ישמוררררר!!!! אני אתחרררפןןןןןןןן!