מממ אני מחפשת מעין משפט שבו אני יגיד שגם כשמסתירים זה לשקר...אני לא רוצה להשמע בוטה כי אני לט\א בטוחה במה שיש לי להגיד אבל אם אני יגיד אני רוצה את המילים הנכונות
משפטים זה לא לפה מאמי
העברתי לפורום מה שבראש
איזו תמונה מצמררת מאמי
אל תסיקי מסקנות לפני שיש עובדות
חבל שסתם תיפגעי כתבתי לך כמה מקווה שתאהבי:
*להסתיר זה כמו שקר, אין סיבה וזה פוגע ברגש!
*מי שמסתיר על הדרך משקר, כי האמת לא גלוויה וזה שורף את הלב בפנים!
*הסתרה זה שקר בכל מובן המילה, זה לא להגיד את האמת ולשמור עובדה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין בעד מה מאמי
ושכחתי להעביר חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*