אתם מאמינים בי נכון?!?!?
איך אני אעשה אתזההההה
אין מצבבבבבבבבבב
3 ימים לזה?!?!
איך אפשר לדחוס ב3 ימים חומר של 3 שניםםםם
למותתתתתתתתת ועכשיווווווווו
יהיה טוב לא?!?!?
-פריקה-
ממאי לאט לאט תשבי על זה תנסי לקלוט..
תעשי הפסקות תאכלי משהו אבל אל תתיאשי אוהבת!
ליאורררררררררררררר???
את הכיי חכמה בעולם!!!!...
ברור שתזכרי הכול!
למה לא??
קודם כול אל תיהי לחוצה
תעשי מקלחת,
קחי מלא מלא שוקולד
זה יכניס אותך לקצב
ולהתכונן
בלי לפספס שום דקה
בלי מחשב הבנת ?. 😊
בהצלחה מאמי שלי!!!!..
את הולכת להצליח בגדול
אני מאמינהה בךךך!
מעל ומעבר!
אוהבת אותךךךך יפה שלי
בטח מאמינים בך
את תצליחי ואת לא יודעת כמה
צירגעי קודם הכי חשוב
קשה ללמוד שלחוצים
ואחר כך שאת מרגישה שאת לחוצה תתחילי ללמוד
תעשי קצת הפסקות בין לבין שאת לומדת
ואל תגידי את לא יכולה כי בטוח את יכולה
יאללה בהצלחה מאמי
ומה יהיה? יהיה מצויין
אוהבת אותך
והמון בהצלחה 😊
תודה מדהימות שליייי😊
מעניקות לי תקווה חחח
חח זה הזויי... אני ממש מעבירה את העיניים בכתוב ומנסה לקלוט כמה שיותר
זה כל כך הרבה ללמוד
5 ספרים, לא 2-3... 5!!!!!!!!!
רק לעבור את זה!!!
QUOTE (limaori @ 12/06/2007) תודה מדהימות שליייי😊
מעניקות לי תקווה חחח
חח זה הזויי... אני ממש מעבירה את העיניים בכתוב ומנסה לקלוט כמה שיותר
זה כל כך הרבה ללמוד
5 ספרים, לא 2-3... 5!!!!!!!!!
רק לעבור את זה!!!
את תעברי!
אני בטוחה
העיקר שאת תאמיני בזה
שאת יכולה
ואת תצליחיי
ובגדולללל
רק קצת תקווה,בלי לחץ
מנוחה,
אכילה נכונה
וקצת שוקולד ..😛
בהצלחה יפה שלי
את תעבירי את זה לאט לאט יפה שלי !!
מאמינה בך!
את תצליחי 😛
הכל יהיה טוב😊
לאט לאט בלי פאניקה ברוגעע הכל יהיה בסדר
בלחץ ופאניקה לא תצליחי כלום
תרגעי
תעשי אמבטיה טובה תאכלי משו מתוק טעים שיעה לך חיוך תראי משו מצחוק ושתיהיה רגועה
לאט לאט תתחילי
בגרות במה זה מאמי?
אל תהיי לחוצה בטוח
את יודעת את החומר ברמה מסויימת
גם אם לא מאה אחוז
תקראי תלמדי ולאט לאט יהיה בסדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (apchi @ 12/06/2007) הכל יהיה טוב😊
לאט לאט בלי פאניקה ברוגעע הכל יהיה בסדר
בלחץ ופאניקה לא תצליחי כלום
תרגעי
תעשי אמבטיה טובה תאכלי משו מתוק טעים שיעה לך חיוך תראי משו מצחוק ושתיהיה רגועה
לאט לאט תתחילי
סומכת עלייך שתצליחי :]
תודה מדהימים שלייי😊
תאמת לא ממש לחוצה
חח פשוט העיניין שהמתכונת היא 4 וחצי שעות רצוף
טוב שלא פסיכומטרי
מזה אני מפחדת חח
אני אשתגעעע
ומורנייי זה בביולוגיה
אוהבת אותם ותודההההההההההה
QUOTE (limaori @ 12/06/2007) תודה מדהימים שלייי😊
תאמת לא ממש לחוצה
חח פשוט העיניין שהמתכונת היא 4 וחצי שעות רצוף
טוב שלא פסיכומטרי
מזה אני מפחדת חח
אני אשתגעעע
ומורנייי זה בביולוגיה
אוהבת אותם ותודההההההההההה
הנה כבר משהו חיובי
את לא לחוצה
וזה הכי טוב (=
ככה את לומדת בקצב מסוים שמתאים לך
וכן בחינה באורך 4 שעות וחצי זה טירוף!!!!!!!
אבל כשאת מרגישה שכבר את משתגעת
קחי נשימה או שתיים,תעצרי לכמה רגעים
קחי שוקולד,מים ,קולה (מה שאת אוהבת)
תסתדרי ת'ראש
ואז עוד כמה נשימות
ותחזרי למבחן
יהיה בסדר =]
את חכמה אצלנו 😊
אוהבת אותך