בא לתת למישהו בווווווווווקס...
ייאללללללללה אני מתה כבר להתחיל לעבוד ולא לשבת בבית די נמאס לי
וגם כן הקניון הקקה הזה עשיתי סבב טלפונים לחצי מהחנויות
"רוצים אחרי צבא"
לכו חפשוווווווווווווווווווווווווווווו
התקווה האחרונה שלי מחר בורגר ראנץ
הלוואי ויקבלו
איזה מעצבים קשה היום לקבל לעבודה בגיך 17 דודה שלההההההם
הייתי חייבת לפרוק ארררררררררררר 😠
כמוני כמוך.............................. 😢
חופיתי מאמי על תתעצבני
זה יבוא
ואם לא לוקחים אותך במקומות אחרים
זה לטובה
זה בטוח
אל תדאגי!
תנסי עוד מקומות
אולי פיצריה,קיוסק או בר מסעדה
תנסי את כל האופציות
בהצלחהה
אוהבתתתתת 3>
חחח כפרעלייך לא נורא..
אני בטוחה שתמצאי כבר משווו בוביי:]
אווווהבתת
-רעות-
בורגארנץ מקבלים כמעט בדוקק
מלא חברות שלי עובדות שם
אבל תנאים חרא לדעתי
מנצלים אותם על ימין ועל שמאל
ואת תמצאי מאמי אל תדאגי
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה בננות אוהבת אתכם..
אבל בקצב הזה אנני לא ימצא😢 ואם יהיה עוד יותר מאוחר בכלל לא יקבלו
בעע אליהם
תמיד שווה לנסות!
בהצלחה יהפ שלי!😘
מאמי שלי,
אל תתעצבני.. 😢
תקשיבי לי,
תנסי את כ-ל האופציות שלך..!!
תלכי ותשאלי בכל חנות בעיר (חנות ספרים, בגדים, צעצועים, קיוסק וכו')
תשאלי כל מסעדה בסביבה..
תנסי בטיב טעם (אם יש באזור שלך) הם לוקחים מגיל 15 ומעלה..
תבקשי מההורים שלך לבדוק אצלהם בעבודה..
תבדקי אם יש פרסומת של בייביסיטר (בקיץ הרבה הורים צריכים בייביסיטר לילדים שלהם!!)
תבדקי מספרות \ קוסמיטקאיות וכו'..(יש כאלו שצריכים עזרה בקיץ ומוכנים לקבל בני נוער)
מתוקה שלי,
אל תוותרי, תמשכי לחפש..!!
אני מבטיחה לך שהכל יהיה בסדר..😊
אוהבת אותך..
מואההה
אופירי תודה מדהימה שלי..
חח ליאורה איזה מקסימה תודה יפה שלי אוהבת אותך!
הלוואי והייתי כמוך עם מלא ביטחון עצמי בטח זה יגיע יותר מאוחר חח
בהצלחה
בהצלחה מאמי
בטוח תמצאי משו בסוףף
אוהבת מללאא