יש רגעים
לא יודע מה עושים
מול עיניים אדומות
מול גבהים ותהומות
רגעים
שהכל נשבר בפנים
וכולם אומרים תפילות
ואני מלא קללות
מאמי מקקרה? , אם את רוצה, לדבר, לשתף, סתם לפרוק..
אני פה .. 265300400
הרגעים האלה
שהכול נשבר,מתרסק
אלו רגעים שדווקא אז
את חייבת לקחת את עצמך ביידים
לא לוותר
ולהמשיך הלאה
רגעים שיחזקו אותך בסופו של דבר
אז שחר?
ראש למעלה
החיים ממשייכיים
אל תתני לעצב להשתלט עלייך =]
אוהבת 3>
אם משו אני פה
487888158
שחרוווווווווניייייייייי שלי מה יש מאמי שלי..
את צריכה משהו? את יודעת איפה אני מוואה
מה קרה מאמי?
אני שולחת לך חיבוק ענקי
מותר לבכות זה משחרר
ופורק אבל את חייבת להיות חזקה
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תוודה יפות שלי
סתם עיצבנו אותי
לא נותנים שקט בבית :\
עד שאני תופסת את עצמי
באים ומורידים את כל החשק ||:
מרגע לרגע אני קולטת למי באמת אכפת
ומי זוכר אותך רק כשהוא צריך אותך ..
QUOTE (-שחרווניי- @ 12/06/2007) תוודה יפות שלי
סתם עיצבנו אותי
לא נותנים שקט בבית :\
עד שאני תופסת את עצמי
באים ומורידים את כל החשק ||:
מרגע לרגע אני קולטת למי באמת אכפת
ומי זוכר אותך רק כשהוא צריך אותך ..
מאמי אולי תדברי אם מי שמפריע לך..?
וזה באמת מעצבן ששוכחים ממך ושצריכים
משה פתאום נזכרים 😠
אם אני אתחיל לדבר איתם
כל העצבים ייצאו ואני באמת אשתגע
ואני כבר לא אצליח ללמוד ...