כואב לי הגרון
אני מרגישה כאילו לא יודעת מה יש לי בגרו
והשכנים למלא משפצים
אני מרגישה כאילו השיפוצים בראש שלי
איזה סיוט זה...
והכי נחמד למטה יש שני אחיות רבות צעקות מתפוצץ לי עוד יותר הראש
חוץ מזה יש לי חום 39.5
לא רוצה לנוח למה אני עצבנית על הרעש
אסור לי להיות חולה בשקט לא פייר... 😢
אוף מאמי תרגישי טוב מתוקה!
מירב שלי ? 😢
אופי את חולההההההההה 😊
מקווה שזה יעבור מהררררררררר. 😁 😛
ותרגישי טוב יפתייייייייייייייייייייייייייייי 😊 😁
ובקשר לשכנים ולאחיותת נסי לא להתייחסססס ולהיות רגועה אוקי?
קחי כדור או כנסי למקלחת ואז תהיי יותר טובבב 😊 אני בטוחהה 😁
את יודעת עוד משהו אני? 😁 😉 😕
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מלא מלא מלאכון שלי 😊
קבלי החלמה מהירהה ממני ומואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתת 😁 😊
😁 😛
מאמי שלי 😢😢😢
תרגישי טוב יפתי...
תנוחי קצת..
ואל תתיחסי לשכניםן מאמי שלי
אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאההה
יאווו קטנה שלי תרגישי טווב!!!!
אל תדאגי הכול יהיה בסדר..
אל תתיחסי לשכנים שימי מקסימום אטמי אוזניים.. 😁
את חיייבת להיות ביראה למחר..
כי יש לנו שביייייייייייייייייייייייתה אז אפשר להיפגגגגגגגגגגגגגגגששש
🙄
חח
הקיצר יפה שלי אני מציעה לך ללכת להתקלח, תעשי אמבטיה חמה.
תשתי הרבה תה חם, וקחי קל גרון שכבי במיטה ותלכי לישון..
~«~ה-ח-ל-מ-ה - מ-ה-י-ר-ה ! ~»~
תרגישי טוווב 😊
אוהבת אותך המווווווווווווווווווווון המוווווווווווווווווון המווווווווווווווווווווון!!!
מואאאאאאאאאאאאאאה 😘
רחלוש =]]
תרגישי טוב מאמי החלמה מהירה
באמת מבאס הראש
אבל אין מה לעשות
הם יגמרו לעבוד ויהיה שקט
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ריטה [נכון?!] תודה בובי יותר טוב לי עכשיו
ליפי-ממתי אני רגועה, תודה מאמי קצת יותר טוב לי עכשיו יעבור. ניסיתי לישון לא נותנים לי 😠
יהיה טוב אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא זה הולך ומשתפר, לקחתי כדור תודה מאמי
ושוב אוהבת אותך
חופי- תודה מאמי לפחות אלו הפסיקו לריב תודה לאל
חלי- תודה מאמי ואיזה אטמי אוזנים שיחכו חכו שאני לא ירגיש טוב אני יעשה להם חור ענק
בראש שיסבלו כמוני מועחעחעחעחע סתם ולא אצלנו אין שביתה אני חושבת =/ אופי לא פייר
הלכתי להתקלח איזה שנה אני מרגישה טיפה יותר טוב. אוהבת אותך חלי שלי
נאפי- תודה מאמי מעוד מבאס, שלא ישפצו לא צריך כל יומים הם משפצים די נמאס חח
עכשיו יותר טוב. שוב תודה מאמי לאב יההה
QUOTE (סוופרמאמי @ 12/06/2007) ריטה [נכון?!] תודה בובי יותר טוב לי עכשיו
ליפי-ממתי אני רגועה, תודה מאמי קצת יותר טוב לי עכשיו יעבור. ניסיתי לישון לא נותנים לי 😠
יהיה טוב אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא זה הולך ומשתפר, לקחתי כדור תודה מאמי
ושוב אוהבת אותך
חופי- תודה מאמי לפחות אלו הפסיקו לריב תודה לאל
חלי- תודה מאמי ואיזה אטמי אוזנים שיחכו חכו שאני לא ירגיש טוב אני יעשה להם חור ענק
בראש שיסבלו כמוני מועחעחעחעחע סתם ולא אצלנו אין שביתה אני חושבת =/ אופי לא פייר
הלכתי להתקלח איזה שנה אני מרגישה טיפה יותר טוב. אוהבת אותך חלי שלי
נאפי- תודה מאמי מעוד מבאס, שלא ישפצו לא צריך כל יומים הם משפצים די נמאס חח
עכשיו יותר טוב. שוב תודה מאמי לאב יההה
אויששששש פוייי עכשיו אני רגועה שלך יותר טוב מאמי שלי 😉
לאט לאט הכול עובר לא לדאוגגגגגגגגגגגגגגג 😊
ואין בעד מה אני תמיד פההההההההההההההה 😛
אוהבת אותך יותררררררררררררררר הרבה הרבה מואה ענקיתתתתתתתת 😁 😛
אוויי מסכנה שלי..😢
תשתי הרבה תה עם לימון,
תקחי קל גרון ואקמול,
תכנס למיטה ותנסי לישון קצת..
תרגישי טוב מתוקה שלי..החלמה מהירה..!!!
אוהבת אותך המון..
מואהה
מירבו'ש
מאמי שלי
תרגישי טוב
החלמה מהירה,מהירה!
ותאכלי נכון,תשתי ת'תרופות
ואל תשימי לב במיוחד לאנשים מעצבנים
תיהי בריאה
אוהבת אותך
תודה בנות עדיין חולה אבל יותר טוב 😊
אוהבת אותכם 3>
והשכנים עדיין משפצים
למה לשפץ? יום הדין יגיע אני ינקום 😠
רוצה שאני אבוא ואטפל בך 😛
תרגישי טבו מאמייי
ותעשי אמבטיית קצףף שימי לך מוזיקה..
הכי כיףףף
ליאורי- בכיף תבואי חיחיחיחי רק לא מציאה לך כי את תרגישי כאילו מישהו מנסר לך תמוח
תודה מאמי שמה מוזיקה התקלחתי שנה משעמם לי
קטי-תודה מאמי 😊
החלמה מהירה 😊
תנוחי, תשתי מלא תה, מקלחת כיפית ויהיה בסדר.