לאיזה מועדונים אתם יוצאים בשישי ?
חח רותם חסר פה..?
אם זה מועדונים זה חורבה, לונה, סיטיהול
את יכולה גם פאבים, גוטה.. וכל אלו...
ויש את האולטרה...
מה לא חסר חעחע..
סיטי הול, חורבה, נתנזון(בעע), לונה לא חסר באמת..חחח
מלה את שואלת?
סתם..
יום שישי יש מסיבה במתחם..
מי שרוצה לבוא שיגיד ואני ירשום ברשימות 😊