בובי שלי,גם אני במצברוח לא משו
אז אני לא ממש נשמעת מעודדת
אבל אני שולחת לך מיליון בריבוע חיבוקים ונשיקות
ואת זוכרת שאני במסן כה? לכ-ל דבר
te amo mi chiquitita
נופריי שליייי
מה קרהה?
אחת מדהימה ומושלמת כזאתי עצובה
לא ולא!!!
לא יהיה דבר כזההה
בבקשה תתעודדי!!
מגיע לך רק את הטוב
אם את רוצה אני כאן לצידך תמיד!!!
:/
איזה חמוודה
אני הייתי מבייא לך חייבווק אם הייתי לידך
נופרררררר שלי?
אהובתי?!
דיברתי איתך אתמול
ואת יודעת שאני רוצה רק את הטוב בשבילך
את עוברת כרגע מכשולים
שלבסוף
את תראי
את תעברי אותם
ותתחזקי
אל תוותרי
תלכי קדימה,תסתכלי הלאה
יש דברים שמכשילים אותם באמצע החיים
אבל זה לא סיבה לוותר
מבינה?
הכול מה שהולך ובא
הכול לטובה
אל תיהייי עצובה
והנה:
אני שולחת לך
ח-י-ב-ו-ק
נופרוש,
מה קרה מדהימה שלי..? 😢
אם את צריכה, אני ת-מ-י-ד פה בשבילך..!!
שולחת לך מיליארד חיבוקים ונשיקות..
אוהבת אותך המון..
מואהה
בוביי שללללללי 3> 3>
אני מזה מצטערת שלא יכלנו לדבר אתמול |:
סורי בובי
אנחנו צרכות לדבר !! ומהר !!
אני שולחת לך
מליייייון נשיקות
ומליוןןןןןןןןןן חיבוקקקקקקקים
חמים חמים .. מלאים אהבה
אני רוצה שיהיה לך רק טווווב .. כמה שאפשר
שהחיוך והצחוק המדהים שלך לא ירד מהפנים שלך ..
נדבר בובי
אוהבת הכי בעולם 3>
מאמי שלי יש ימים כאלה
אבל גם בהם צריך לראות את הטוב
תסתכלי על כל החיובי שיש
בין כל הרע או העצב שעכשיו נמצא
את חייבת להיות חזקה
זה עניין של זמן יום יומיים
ואת תחזרי להיות מאושרת כמו שמגיע לך
אני שולחת לך מיליון חיבוקים
רק שתדעי כמה שאני אוהבת אותך
ושאני תמיד פה בשבילך
תהיי חזקה הכל יסתדר
מבטיחה לך ואוהבת מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נופרוש מה קרה מקסימה שלי?😢
אם את צריכה משהו את תמיד יכולה לשלוח הודעה או משהו
גם עכשיו
שולחת לך המון המון חיבוקים
אוהבת אותךךך
היייייייייייייייי הלוווווווווווו.
מה קרה מאמי ? :\
אני באיסיקיו אם את צרייכה .
תודה.
ההודעות שלכם מזכירות שיש עוד אנשים שאכפת להם ממך.
אני מאמינה שזאת תקופה ושזה יעבור אבל ההודעות שלכם
באמת עודדו אותי טיפה. (:
באמת תודה לכולכם על ההודעות אתם מקסימים!!
אווהבת המוון. 😁
בשביל זה אנחנו פה נופרי (:
ובשביל זה אני תמיד באיסיקיו
שמחה שזה עודד אותך קצת