פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

תעזרו לי..

✍️ Irreplacable 📅 12/06/2007 10:30 👁️ 482 צפיות 💬 15 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
מתוקים שלי,
אני צריכה את העזרה שלכם דחוף..!!
גלוש (galush123), חברתי הכי טובה בעולם, נורא עצובה ומאוכזבת..😢
היא קיבלה ציון לא טוב (לדעתה) במתכונת בהיסטוריה
ועם זה, היא איבדה תקווה ואני צריכה שתעזרו לי להחזיר לה אותה..
בבקשה תעזרו לי לגרום לה לחייך, ללמוד, להמשיך לנסות, ולהאמין שעם מאמץ רב והמון אמון היא יכולה להצליח בכל דבר שהיא רק תרצה.. 😊

אני אתחיל,
דוביתותי שלי,
אנ יודעת שעכשיו הכל נראה לך שחור.. 😢
אבל את לא יכולה לוותר דווקא עכשיו את חייבת להאמין יותר מתמיד
את צריכה להחזיק את עצמך בידיים, לעמוד על רגלייך, להרים את הראש למעלה ולהמשיך..!!!
את חייבת להאמין בעצמך כמו שאני מאמינה בך..!!
את ילדה חכמה, חזקה ואופטימית..וכמובן שמותר לך להישבר כמו כולם
אבל את כמו אף אחד אחר יודעת לקום ולקום במדהימות (אפשר להגיד את זה כך? 😁 חח)
אני מאמינה שאת מסוגלת לקבל ציון מדהים!
ואם את רק צריכה, אני ת-מ-י-ד פה בשבילך..7\24, זוכרת..? 😊 חח

Cause I will be STRONG,
even when it all goes wrong,
when I'm standing in the dark,
I'll still B-E-L-I-E-V-E
someone's watching over me..

אוהבת אותך הכי שבעולםם..
מואהה
QUOTE (Irreplacable @ 12/06/2007) אבל את כמו אף אחד אחר יודעת לקום ולקום במדהימות (אפשר להגיד את זה כך? 😁 חח)

חחח לא אבל העיקר הכוונה

ובובי שלי?! תודה על ה-כ-ל
אם לא את מי יודע איפה הייתי 😢
אני אוהבת אותך כל כך
את לא מבינה כמה את חשובה לי
עשית לי כזה 😁 חיוך
אני אוהבת אותך הכי בעולםםםםםםםםםםםםםם
יפה שלייי
את לא יודעת כמה קיבלתי במתכונת בהיסטוריה...
בבגרות קיבלתי 20 נקודות יותר
זה באמת שטויות
תמיד המתכונת הראשונה הכי מפחידה והכי קשה והכי הרבה זמן לומדים אלייה
אבל אי אפשר גי פעם להיות עצוב על המתכונת שלא הלכה
כי המגן זה לא רק המתכנות
אם זה היה ככה אז תראי לך באיזה מצב הייתי חחח 😁
תקחי את זה באיזי
זה לא הציון הסופי שלך יש לך גם את השנה ואיך שהיית
והמורים לפעמים נותנים יותר
ויש גם את הבגרות
וגםםם יש את חלק ב'
תאמיני לי שתסיימי את זה תצחקי על זה שהיית עצובה בגלל זה

ובמקום זה תגידי לעצמך אני יכולה יותר ואני אוציא יותר!!
שיהיה לך בהצלחהההה


גם לא להיות בלחץ, קחי אותייי
לי יש לבגרות בהיסטוריה רק 3 ימים ללמוד
וזה בלי מגן כי אני לא צריכה
אז זה ללמוד הכול מהתחלה וחלק ב' ענקיייייייייי
אבל לחץ רק גורם לנו לבעיות
את תראי משנה הבאה שתלמדי ללמוד ובלחץ
כי אין ברירה
לי כבר ודשיים שיש לי מ2 עד ל4 בגרויות/מתכונות
חייבים לעשות את זה
והכי חשוב להאמין בעצמנו!
ליאורי תודה מקסימה שלי
באמת שהצלחת לעודד אותי
הקטע שאני עצבנית/מאוכזבת/עצובה ממנו
הוא לא הציון עצמו
אלא זה שעבדתי כל כךךךךך קשה
ולמדתי
וחרשתי
וחפרתי את האמאמאאאאא של זה במשך 10 ימים
וזה הציון שהוצאתי 😢
זה מאכזב לאללהה ויש לי סך הכל יומיים ללמוד
ואני מרגישה כאילו אני לא יודעת כלום😢
אני אוהבתותך קוצ'י שלי 3>
אני יודעת שזה מאכזב ומייאש
אבל תני עוד פשו
עוד יומיים את מסיימת את זה!
ואת תצליחי
תאמיני בזה מאמי!!
אוהבתתת3>
אוי גלושששששששש..
שום אבל שום ציון לא אמור להכניס אותך לדיכאון מבינה?
לצערי הבנתי את זה בגיל 17
אבל אלו החיים,את לא טובה בהיסטוריה
אבל את מעולה בדברים אחרים
ואפילו אם לא הכי טובה
הלימודים זה רק חלק מהחיים
ונכון שצריך להשקיע,להתמיד
אבל למרות הכול
אף ציון לא אמור להרוס אותך ככה
סך הכול ציון מאמי
זה לא בדיקת הריון 😁 😛 😛

ואם קיבלת ציון מעולה?..
ואם ההרגשה שלך מטעה אותך?

ולא משנה מה
את יכולה להוציא ציון פי 2 יותר טוב בבגרות
רק לא להיות עצובה בגלל ציון! חס וחלילההה!

העיקר שאת מקסימה,מדהימה
ואת בן-אדם מיוחד
אנשים לא שופטים אותך לפי הישגי הלימודים
אלא את הפננימיות שלך
ולדעתי את פשוט נשמה 😊

אוהבבתתת
זה כולה מספררר אחותיייי
זה לא יעשה כלום!!!
היא אמרה לך שהיא תגיש אותך גבוהה אז שימי זין על המתכונת
אני ככה הייתי עם לשון אם את זוכרת ואחר כך הצלחתי "ביג טיימ" מה שנקראאאא
את תצליחי בבגרות כמו גדולה וציון 70-80 זה ציון שאני יחתום לך עליו עכשיו לקבל כציון ליחדית היסטוריה אחת!!
תרימ ת'ראש לא קרה כלום
ראית מה הצלחת לעשות בלשון!!!
אז את תצליחי גם בזה!!
אוהב אותך אחותייי!!
גלו'ששששש שלייייייייייי
מבצע פעולה לשמח נסיכה יוצא לדרךךךךךך😉


מאמי שלי תקשיבי, כמו
שתום כתב זה רק מספר,
מה שחשוב זה על כמה הגישו אותך
ואני בטוחה במעל 70 הגישו אותך
וזה כבר מצויין
תשאפי להצליח ולהגיע רחוק ואת תצליחי
אל תשכחי שזאת הייתה המתכונת הראשונה שלך
לא היית מוכנה לזה עדיין כמו שאף אחד מאיתנו לא היה
זה לא משהו פשוט ורגיל
זה נופל בבום ולפעם הבאה תהיי יותר מוכנה
בינתיים ביומיים האלה את חייבת ללמוד כמה שאת יכולה
אני בטוחה שאת יודעת לפחות 70 אחוז מהחומר פיקססס כאילו עד הסוף
בצורה הכי טובה רק תאמיני בעצמך והכל יסתדר



נכון שהוא גורם לך לחייך!?

תמונה


גלו'ש אני אוהבת אותך אחות אל תהיי עצובה


וליאורו'ש את פשוט מלאכיתתת יש לך לב
כל כך רחב ומלא אהבה
מעריצה אותך יפה שלי ואוהבת אותך מאודדדד


מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גלוש...להיות עצובה בגלל ציון לא טוב?
יאללה מאמי תעלי חיוך
אפשר לשפר
באמת לפעמים מבאס לקבל ציון נמוך
אבל אי...ל-א ל-ה-י-ו-ת עצובה בגלל זה
באמת זה רק מספר
אפשר לשנות...
אני לא יודעת כמה קיבלת
אבל זה ממש לא סוף העולם
אז לעלות חיוך [מהר עם אפשר]
לצאת מהבאסה [גם זה מהר עם אפשר]
תאמיני לי שאני אחת שמקבלת בין 10 ל-60 השנה
ואני לא מתבאסת אבל אני יודעת שאפשר לשפר
זאת הייתה מתכונת נכון? אז בבגרות תשתפרי תקבלי יותר בטוחה
לאב יההה 😊
גלושי שלי לא נורא זה לא סוף העולם!!
את יכולה לשנות את זה ולהשקיע יותר..
אל תיהיי עצובה רק בגלל זה שמעת אותי
את תתחילי לחייך ומיד

קדימה
😂
😂
😂
😂
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא ולא רוצה שתיהיי עצובה יפה שלי ..
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁

ו..
ליאורה ימקסימה אחת!
העיקר שתפציצי בבגרות עצמה....
זה מה שחשוב...
חמודים שלי,
תודה רבה רבה מכל הלב על עזרתכם..!!!
אתם הכי מדהימים שיש, אתם יודעים את זה?! 😊
אוהבת אותכם המון..
מואההה
גלוש דברי איתי במסנג'ר ....
מורנייי תודה רבה מקסימה שלללי
אני אוהבת אותך כל כךךך ומחכה לקיץ לפגוש
אותך סוףסוףףףףףף תודה על הכלללל

מירבוש את צודקת,
תודה מדהימונת 3> אוהבת מלאא

חופיתוששש מי אוהב אותך יותר ממני הא?!
תודה בובי שלייי
דברי איתי במסןןן מואהה

אלעד, מקווה להפציץ, תודה..

חנוש אהובה שלי
אני במסןןן, נדבר 😊 3> לאב יו בייבי
QUOTE (galush123 @ 12/06/2007) מורנייי תודה רבה מקסימה שלללי
אני אוהבת אותך כל כךךך ומחכה לקיץ לפגוש
אותך סוףסוףףףףףף תודה על הכלללל

מירבוש את צודקת,
תודה מדהימונת 3> אוהבת מלאא

חופיתוששש מי אוהב אותך יותר ממני הא?!
תודה בובי שלייי
דברי איתי במסןןן מואהה

אלעד, מקווה להפציץ, תודה..

חנוש אהובה שלי
אני במסןןן, נדבר 😊 3> לאב יו בייבי
מה איתי..? 😢

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך