דיי הרבה כבר הגיבו שם..
וקראתי שם, (לשם שינוי, אני אפפעם לא קוראת שאלונים..)
וסתם רציתי לשאול...
לגבי השאלה אם אי פעם אנסו אותך..
אתם באמת כותבות את האמת?!...
כאילו, אני לא טוענת שמשקרים פה..
פשוט, השאלה שלי זה ככה:
אם הייתם נאנסות ח"ו, הייתם מספרות?..
וסתם שאלה- יש פה מישי שנאנסה?.. (לא חייבים לומר!!)
😁
😯 לא חושבת שאם מישהי עברה את זה היא תרצה
ממש לספר..
לא עברתי חס וחלילה ולא מאחלת לאף אחת אחרת.
אני כתבתי שזאת שאלה ממש חסרת רגישות..
כאילו פאק.. מאיפה השאלה הזאאת!?!?!
התעצנתי.. כאילו זה טראומה.. למה שמישהי תרצה להיזכר בזה ועוד לספר לחצי עולם?
אני אגיד לך את האמת אם
חס וחלילה היה קורה לי דבר כזה
לא הייתי מתביישת לספר
אומנם אני לא ארוץ ואספר לכל העולם
אבל אם מישהי שקרובה אליי מאוד
או מישהו ישאלו אני לא אסתיר את זה מהם
זאת לא אשמתיי לא אני בחרתי לעבור דבר כזה(אם חס וחלילה זה היה קורה כן?!)
זה לא קרה ותודה לאלוהים
בכל מצב אם נגיד זה היה קורה לא הייתי
עונה בכלל על השאלון כדי למנוע את התשובה
אבל אם היו שואלים אותי ישירות הייתי עונה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
השאלה הזאת באמת הרגיזה אותי..!! 😠
לא נראה לי שיש בנות באתר הזה שנאנסו, אבל אני חושבת שאם יש מישהי..
היא לא תספר לכולם..!! לא מספיק שהיא עברה טראומה ונשארה לה צלקת לכל החיים?
היא גם צריכה לספר על זה לכולם?!
לפי דעתי, אם (חס וחלילה!!) הייתי נאנסת..
הייתי מספרת למשפחה שלי כמובן..וגם לחברות הכי טובות שלי, זהו..
לאף אחד אחר, אני לא אהיה מסוגלת לספר
אבל כזאת אני-סודות אישים שלי אני מעדיפה לשמור לעצמי!
אוהבת המון..
מואהה
QUOTE (Irreplacable @ 11/06/2007) השאלה הזאת באמת הרגיזה אותי..!! 😠
לא נראה לי שיש בנות באתר הזה שנאנסו, אבל אני חושבת שאם יש מישהי..
היא לא תספר לכולם..!! לא מספיק שהיא עברה טראומה ונשארה לה צלקת לכל החיים?
היא גם צריכה לספר על זה לכולם?!
לפי דעתי, אם (חס וחלילה!!) הייתי נאנסת..
הייתי מספרת למשפחה שלי כמובן..וגם לחברות הכי טובות שלי, זהו..
לאף אחד אחר, אני לא אהיה מסוגל לספר
אבל כזאת אני-סודות אישים שלי אני מעדיפה לשמור לעצמי!
אוהבת המון..
מואהה
חח ליאורוש זה מזה לא טוב אבל לשמור לעצמך ... גם אני לרוב ככה.
מסכימה עם כולכן, גם אני הייתי בהלם כשראיתי את השאלה ...
אל תכעסו
היא שאלה מאיזשהוא מקום
מי שלא רוצה לומר שלא תאמר
וליאורה אחת מכל 6 בנות נאנסת
אז אני חושבת שהסיכוי גבוהה מאוד
אני לא נאנסתי
אבל תקפו אותי פעם אחת, ולא הצליחו באונס...
ופעם השנייה היה לי חבר קצת גדול ממני
ואני עוד הייתי קטנה מה? בת 14?!?!
והוא לחץ עליי, וכמעט בכוח ומזל שלא היה כלום
אבל תאמת?! לא נשארתי עם טראומה כי אני כזאת שמעדיפה להמשיך הלאה
כמובן שזה משפיע עליי
אבל לא נותת לזה יותר מדי...
אתם מודעים לזה שלא היא חיברה את השאלון ?!
QUOTE (G-A-L @ 12/06/2007) אתם מודעים לזה שלא היא חיברה את השאלון ?!
חחחחחחחח דוגררי מה אתם חושבים שאני ילדה משועעמת שכותבת שאלונים ?
זה מאיזשהו אתתר .
ואני לקחתי את זה במקור של צחוק. בואנה איזה רגיששים יש פפה.
אלה שאלונים לצחוקים וכאלה, לא שאלות רציניות.
אם זה היה שאלון רציני בחיים לא הייתי מפרסמת אותו פה.
דוגרי, אי אפשר לפרסם כבר כלללוום .
חחח די הרגו אותי, אנללא כתבתי שום שאללון.
לא משעמם לי בחיים.
ואאם כל כך פוגע בכם השאלון הזה, תמחקקו אותו מה אני אגיד לככם ?!
QUOTE (G-A-L @ 12/06/2007) אתם מודעים לזה שלא היא חיברה את השאלון ?!
חחחח תכלס לא היא חיברה את השאלון הזה
ואם השאלה הפריעה לכן לא הייתן חייבות לענות עלייה
ובר בכלל לא דיברה על השאלון של בת אל
היא שאלה בכללי, בהקשר לשאלון
יוא הנה עוד דוגמה שכל דבר לוקחים פה קשה
סבבה השאלה הייתה חסרת רגישות לחלוטין .
ומי שהעלתה ת'אשכול צודקת
בתאל? אפחד לא אמר נגדך שומדבר ..
רק הזכירו שאת העלת את זה
ובדוגרי השאלונים האלה הכי חופרים בארץ ואפחד לא קורא אותם גם ככה
או שכן?=\
בתאל את לא אשמה בכלוםםםםם
ומי שמאשים את בתאל אין במה או על מה
לא היא כתבה את השאלון
וזה היה במטרה ליצור חוויה
לא צריך להיסחף ככה
אנשים תקחו דברים בפרופורציה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח לא זה פשוט דפוק שמתבכיינים פה על שאלה שנכתבה כמובן בצחוק.
אני בטוחה שמי שכתב את השאלון לא התכוון שבאמת יכתבו מי נאנננס.
יעענו, קצת שכל, לא הרבהההה .
חחחחח איזה אנשים בכיינים , האתר הזה הפך להיות עדין ורגיש יותר מדי ,
כל מילה פהה פוגעת ב-20 ילדים מה נסגר אתם בני 17 או בני 9 ?
במידה ואם מישהי נאנסה ,
אל תכתבו כלווום בתשוובה של השאלה הזאת ....
QUOTE (hofit189 @ 12/06/2007) 😯 לא חושבת שאם מישהי עברה את זה היא תרצה
ממש לספר..
לא עברתי חס וחלילה ולא מאחלת לאף אחת אחרת.
😉