עכשיו אתה חוזר בחזרה
ביצוע: מירי מסיקה
מילים ולחן: אריק ברמן
קצת כועסת אבל מבינה
לא נעלמת לי בכוונה
פשוט שבינתיים כאן כל-כך הרבה קרה
עכשיו אתה חוזר בחזרה
קצת עצוב לי
אתה איש כזה חכם
ורק דבר אחד למדתי ממך
עזבתי את הבית עברתי לדירה שכורה
ועכשיו אתה חוזר בחזרה
אבל אתה יכולת להתקשר, אני יכולתי לענות
יכולנו לדבר, אפילו על שטויות
שנים אני חשבתי שאולי עשיתי משהו רע
ועכשיו אתה חוזר בחזרה
אבל אתה יכולת להתכתב, אני יכולתי בלילות
לשכב עם ערימת שקרים ולהתעלות
היום כבר לא פוחדת שיעזבו בלי אזהרה
אז עכשיו אתה חוזר בחזרה
מאוד אוהבת, לא זאת השאלה
אתה מבין נכון, אני לא יכולה
שוב לתת ללב שלי לחטוף ממך כזאת סטירה
אז עכשיו אתה חוזר בחזרה
אבל אתה יכולת להתקשר, אני יכולתי לענות
יכולת לדבר דקה עם הבנות
שנים אני חשבתי שאולי עשיתי משהו רע
ועכשיו אתה חוזר בחזרה
אבל אתה יכולת להתכתב, אני יכולתי בלילות
לשכב עם ערימת שקרים ולהתעלות
היום כבר מחייכת, וגם לזו שבמראה
ועכשיו אתה חוזר בחזרה
אתה יכולת לבקר, אני יכולתי לחסוך
שנתיים של טיפול כדי להבין בסוף
שחיפשתי את הדמות שלך בכל בחור שלי קרא
אז עכשיו אתה חוזר בחזרה
השיר הזה לא יוצא לי מהראש, עם דמות מסויימת.
היינו חברים כ"כ טובים..
החברים הכי טובים שיכלו להיות על היבשת הזו.
באמת..
והחברה שלו, היא הייתה כ"כ מקסימה.
אז לכל הרוחות, למה הוא נמשך אלי?!
זה נגמר.. בעקבות המשיכה הזו..
(אני סיימתי את זה.. קשר מדהים של 4 שנים..)
והוא חזר בתחילת השנה.
ושוב סיימתי את זה..
אבל הפעם זה היה אחרי שבועיים..
ראיתי שזה אפפעם לא יוכל לחזור להיות כמו פעם.
ועכשיו פתאום השיר הזה נדבק לי למוח, וזה לא יוצא.
ויותר מזה, שהשיר הזה, כל פעם שהוא מתנגן לי בראש, התמונה שלו עולה לי למחשבות..
כמה ששירים יכולים להגיד לפעמים דברים שאני לפחות לא מסוגל למוצא מילים להגיד אותם
QUOTE (pelad1 @ 11/06/2007) כמה ששירים יכולים להגיד לפעמים דברים שאני לפחות לא מסוגל למוצא מילים להגיד אותם
כל כך נכון
מצטרפת לאלעד
וטוב שאפשר לבטא את ההרגשה
תהיי חזקה ותזכרי שכל דבר הוא לטובה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (hofit189 @ 11/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 11/06/2007) כמה ששירים יכולים להגיד לפעמים דברים שאני לפחות לא מסוגל למוצא מילים להגיד אותם
כל כך נכון
זה באמת נכון....
אוהבת 3>
שיר מרגש..
שאומר כל כך הרבה
הרגשות יוצים דרך השיר😊
נחמד באמת שהעברת נושא, אלעד.
עכשיו כולם כותבים על כמה ששיר זה דרך לפרוק.
ולא בדיוק מעודדים בקטע הזה.
תודה.
וסורי על הציניות והעצבים..
ציפיתי ליותר יחס לנושא, ולא לנושא שאלעד תקע פה.
QUOTE (lovey_love @ 12/06/2007) נחמד באמת שהעברת נושא, אלעד.
עכשיו כולם כותבים על כמה ששיר זה דרך לפרוק.
ולא בדיוק מעודדים בקטע הזה.
תודה.
וסורי על הציניות והעצבים..
ציפיתי ליותר יחס לנושא, ולא לנושא שאלעד תקע פה.
במחשבה שניה, צודקת...
אני מצטער מאמי... 😁
תודה באמת.
חרא לי. נמאססססססס!
אולי זה יבאס אותך לשמוע אבל לא רק את ככה....
נמאסו עליי כולם...
אלעד, גם אני?
אני אוהבת אותך..
ושוב, זה לא הנושא הנכון..
אני רוצה לדבר פה עליו! לא על זה.. סורי!
QUOTE (lovey_love @ 12/06/2007) אלעד, גם אני?
אני אוהבת אותך..
ושוב, זה לא הנושא הנכון..
אני רוצה לדבר פה עליו! לא על זה.. סורי!
מה קורה איתך מאמי?
אני מתגעגעת אליו.
אבל יודעת שהוא לא צריך להיות חלק מהחיים שלי.
שאני לא בטוחה בקרבתו. גם אם יש לו רצון להגן עלי..
שכל האגו והביטחון עצמי מורדים לקרקע אוטומטית, כשהייתי מדברת איתו.
וזה לא טוב לי.
אבל אני מתגעגעת.
כשהוא חזר בחזרה, וניסה שוב להיכנס לחיים שלי,
אמרתי לא.
ואני מתגעגעת. למרות שזה הדבר הכי טוב בשבילי.
וחוץ מזה שהמצב כבר לא ניתן לשינוי..