לעזאזלללללללללללללל!!
דווקא כשהמראה החיצוני שלי היה כמו הצרות שלי
פגשתי אותו!
הוא?!
הביט בי שניה.. שיחק אותה לא מכיר אותי ועבר מולי!
מהההההה ישששש ליייייייי מהבנאדם הזה?!
ב-ה' התחלתי לבכות אחר כך =/
ברגע שהוא לא היה בסביבה
לא יכולה יותר =[
את פשוט לא יודעת להעריך את עצמך
את כל כך יפה
ותדעי שמראה חיצוני זה לא הכל
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי?
את ילדה מדהימה..!!
ואם הוא לא יודע להעריך את מה שנמצא מולו, זה הפסד אך ור-ק שלו!!!
ואת מתוקה שלי, חייבת ללמוד להעריך את עצמך יותר..!!
את יפייפה מבחוץ ובפנים..!! 😊 את שווה מיליון דולר, ואף פעם אל תתני
לאף אחד להגיד לך או לגרום לך להרגיש אחרת!!
וחשוב שתזכרי, בן-אדם שבאמת יאהב אותך, יאהב אותך בגלל מי שאת ולא על פי איך שאת נראית..!!
אוהבת אותך המון יפה שלי..
מואההה
עם ליאורה ומורן
מי הוא בכלל?!?!
את מהממת ואני יודעת שזה מכל הבחינות
אל תתני לו לערער לך את הביטחון ולגרום לך להרגיש ככה
זה לא "איך שאת נראת " אלא האישיות הדפוקה שלו... 😊
כנראה את יותתר מיידי יפה
ואת לא מעריכה מספיק את היופי שלך
אין אישה לא יפה! מאמי,כל אחת היא מיוחדת בדרך שלה! מבינהה?!?
ואם הוא עבר ולא אמר כלום?
אז הוא פשוט מפסיד אותך ובגדול
ועזבי מראה חיצוני
בן-אדם אמור לקבל אותך כמו שאת,ולא לפי יופי
ואם לא היית קצת מטופחת באותו יום,עייפה
זה לא אומר שאת לא יפה!..
והוא פשוט פספס אותך!
תנסי לרדת ממנו,הוא לא שווה דמעות שלך
אוהבת אותך
ת' מושלמות שלייי
אוהבת'כןןן
טיפשה?
תיזהרי ממני!!
אל לא תקראי לעצמך ככה בגלל שהוא עבר ולא הית נראת "טוב"
תעריכי את עצמך ואת מי שאת
לא טוב לו שילך ל...
אוהבת אותך!
QUOTE (ילדונות_17 @ 11/06/2007) לעזאזלללללללללללללל!!
דווקא כשהמראה החיצוני שלי היה כמו הצרות שלי
פגשתי אותו!
הוא?!
הביט בי שניה.. שיחק אותה לא מכיר אותי ועבר מולי!
מהההההה ישששש ליייייייי מהבנאדם הזה?!
ב-ה' התחלתי לבכות אחר כך =/
ברגע שהוא לא היה בסביבה
לא יכולה יותר =[
זה רק מראה משהו עליו....לא חושבת מאמי?
תרדי ממנו הוא נשמע בן אדם דוחה לפחות לפי כל מה שאת אמרת לי...
אני לא מצליחה לשכוח אותו =[
לא יכולה יותררר
נמאס לי מהמצב הזה
אני לא מראה לו שהוא מעניין אותי במיוחד
אבל גם לא יכולה לשכוח אותו
ת' מדהימים שלי
אוהבת'כם