אופפיי יום ראשוון יש לי מסיבתת ביוםם..
ואמרתי לאבא שלי שיבוא(ההורים שלי גרושים)
שבוע שעבר..קיצור פיתאום היום הוא אומר לי שהוא כנראה טס יוםםם ראשון לתיאלנד.
כאילו מה.זה יות חשוב?!!
יאללה כברר!!!
אווי ללא נעיים \:
תנסי לשכנע אותו, אבל אם הוא לא יבוא אל תתבאסי.
יהיה טווב (:
אויי..:\
הרגשה לא הכי נעימה!
אבל הוא אבא שלך למה ככה??:\
תדברי איתו
תקבעי לו פשוט עובדה
את הבת שלו
למה ככה??:\
מאמי הכול יסתדר את תראי
הוא עוד יצטער שלא בא,
אבל תקווי לטוב!!
וואי איזה באסה מאמי שלי אל תיהיי עצובה
אולי תדברי איתו תסבירי לו שזה חשוב לך.
ומה יותר עדיף!
כי את הבת שלו מן הסתתם
אוהבת אותך
מבינה את האכזבה שלך
תסתכלי מצד אחד אני מבינה אותך
מצד שני אם זאת עבודה אולי
אין לו אפשרות לבטל או לדחות את זה
אבל אם האפשרות קיימת תדברי איתו על זה
ואל תהיי עצובה אמא שלך תהיה איתך
והוא יהיה והיה איתך תמיד
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/06/2007) מבינה את האכזבה שלך
תסתכלי מצד אחד אני מבינה אותך
מצד שני אם זאת עבודה אולי
אין לו אפשרות לבטל או לדחות את זה
אבל אם האפשרות קיימת תדברי איתו על זה
ואל תהיי עצובה אמא שלך תהיה איתך
והוא יהיה והיה איתך תמיד
מסכימה עם כל מילה של המדהימה שלי..😊
דברי איתו, מאמי..בהצלחה לך..!!
אוהבת אותך המון..
מואהה
QUOTE (Irreplacable @ 11/06/2007) QUOTE (נאפי @ 11/06/2007) מבינה את האכזבה שלך
תסתכלי מצד אחד אני מבינה אותך
מצד שני אם זאת עבודה אולי
אין לו אפשרות לבטל או לדחות את זה
אבל אם האפשרות קיימת תדברי איתו על זה
ואל תהיי עצובה אמא שלך תהיה איתך
והוא יהיה והיה איתך תמיד
מסכימה עם כל מילה של המדהימה שלי..😊
דברי איתו, מאמי..בהצלחה לך..!!
אוהבת אותך המון..
מואהה
מסכימה איתן מאמי.
רק אל תתבאסי לפחות אמא שלך תהיה שם .... 😊