"תראה אותי אדון עולם,
איך התרחקתי מכולם,
אחת השאלו שלי-
למה זה מגיע לי?!?!? 😢
מבולבלת...
עצוב לי 😢
מוווווווריה מאמי שלי?
מה קרה..?
דרך אגב זאת לא מוריה זאת חברה שלה פשוט אתם כאלו מדהימים כאן...שאמרתי אני חייבת לפרוק והרגשתי נכון לכתוב את זה כאן 😢
אתם פשוט לא מבינות, אני כל היום יושבת ובוכה,!@
אנשים רבים איתי כי אני לא יודעת מה אני עושה ביומולדת, ודוגרי- אני לא תיכננתי כלום,!@
אנשים באים ומנפצים לי את כל השמחה בפרצוףף,, פשוט ככה!@
או שהם לא יכולים לאות אותי מאושרת ומחייכת או שפשוט הם מקנאים,,!
קשה לי,, רע לי,,
פתאום נהיה לי רע, אנשים באים ופשוט מחליטים להכתיב לי מה לעשות בחיים, כל אחד חושב שיש לו את הזכות המלאה להחליט לשלוט עליי, כאילו אני איזה בובה שמנתבים לה את הדרך ואומרים לה מה לעשות,!@
וכל זה קורה כמה ימים לפני היומולדת שלי,,!@
אתם לא מבינות, אני משעה 12:30 עד לפני איזה שעתיים רק בוכה.. ואולי איזה שעתיים- ישנתי, וזהוו!@
אתם לא מבנות איך אני מבולבלתת! מצד אחד אומרים לי להתרחק מנווה(מישו שאני דלוקה עליו טיפה אבל ממש טיפה) ומצד שני אומרים לי שהוא לא מפסיק לדבר עליי,!
מצד אחד אומרים לי שאני ילדה מדהימה ומצד שני אומרים לי שנהייתי מננייאקיית..!@
מה אני אמורה לעשות.. תראו באיזה מצב אני,! אני פשוט מרחפפתת,, לא פה,! אינלי כוחות יותר, זה מתחיל להימאס עליי,!
ובאמת שבחודשיים האלה, הייתי מאושרת, וחייכתי, ופתאום- נמחק החיוך, את מקומו תפסו הדמעותת!
מאמי אני מזדהה איתך..זה קורה לי כל כך הרבה הדברים האלה..
אבל יש לי רק דבר אחד להגיד לך:
שימי זין על כולם תעשי מה שאת רוצה..כל עוד את לא פוגעת בעצמך
תקשיבי רק לך
לא לאף אחד
תאמיני לי אם את תעשי מה שכל אומרים לך ומעירים לך
את מה זה תצטערי על בעוד כמה שנים
ומזל טוב ליומולת
והלוואי שישתפר לךהמצב רוח עד אז
3>
|חיבוקק|
את חייבת להרים את הראש
ואם את מרגישה שככה אנשים
מתייחסים אלייך אולי הם לא שווים
שתהיה להם חברה כמוך
ואם הם לא עושים לך טוב תתרחקי
אם אלה חברים אמיתיים תדברי איתם
אל תתני לעצמך ככה לסבול
אף אחד לא שווה את הדמעות שלך
לכי לשטוף פנים תרימי את הראש
ותהני ממה שיש לך
אולי זה רע ולא נעים אבל יש לך
מלא טוב מסביב
תהיי חזקה מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קודם כול
אל תיהי עצובה
ואל תתני לאף-אחד אבל לאף-אחד להרוס לך ת'מצב רוח!
אף אחד/ת לא שווה שתבכי בשבילו/ה
על תוותרי
תמשיכי את החיים
ואנשים שצועקים עלייך,רבים איתך
לא שווים את החברות שלך איתם
כנראה הם באמת לא יודעים
איזה חברה מדהימה יש להם ביידיים
את תראי הם עוד יצטערו על כך
אל תתני לאף אחד לנפץ לך ת'שמחה!
אל תתני לאף אחד לראות אותך עצובה
ובכלל?
למה להיות עצובה?
יש לך ימולדת!!!!!
ואם לא תכננת כלום ליומולדת אז מה? החלטה שלך!..
את לא חייבת לעשות ימולדת!
ברגע שתרצי תעשי,הכול החלטה שלך!
אל תרגישי רע
בגלל אנשים אחרים
תיהי את עצמך
פשוט את עוברת תקופות שונות
ואנשים צריכים לקבל את זה
אין מה לעשות
לכל אדם יש ת'תקופות שלו
שהוא עובר,רעות,טובות,דכאון ועוד
העיקר שתרגישי טוב עם עצמך,תיהי כנה עם עצמך
ואל תתני לאף אחד להרוס אותך!
מואהה.. 3>
קודם כל מאמייי, אם את רוצה את יכולה לפתוח פה משתמש ולהכנס חופשי ולפרוק כל זהמן
ותראי תאמת?! האנשים האלו יותר מדי השתלטו עלייך
זה החיים שלך וזכותך לעשות מה שבה לך
מי שלא תומך בך בכל מה שאת בוחרת לא באמת אוהבת ותמוך בך, כי הוא מעדיף מה שהוא רוצה
אם את רוצה לעשות משהו מסויים או אפילו כלום
אז תעשי ככה
ולא מה שאחרים רוצים
ואם הם לא רוצים שלא יבואו וזהו, מי הם בכלל שיחליטו עלייך?!?!
ולגבי הבחור אל תקשיבי לאחרים, באמת, לכי לפי הלב
גם אם תפגעי תדעי שניסית
כי זאת הייתה ההחלטה שלך
אבל את צריכה לעמוד על הדעות שלך ולא לתת לאחרים לדרוך עלייך
שיתחילו להעריך ולהקשיב לך!!!
והעיקר שתהיי חזקה!
אוהבתתתת
ותמיד פה בשבילך!!!
מסכימה עם הבנות מאמי מי שלא שווה
אותך אל תדברי איתו פשוט!!
אל תקשיבי לאף אחד לכי לפי מה שאת מרגישה !
עם רגינה וליאור
אם את צריכה משהו אני פה מאמי
QUOTE (hofit189 @ 11/06/2007) מסכימה עם הבנות מאמי מי שלא שווה
אותך אל תדברי איתו פשוט!!
אל תקשיבי לאף אחד לכי לפי מה שאת מרגישה !
ומזל טוב מאמי!