"כמה חסר לי החיבוק שלך..כמה חסר לי החיוך שלך..."
😢 😢
נתקפתי בגעגועים וביותר מדי מחשבות,יותר ממה שאני מרגיש כל יום..קורה 😢
יעבור..יהיה בסדר...יהיה בסדר..מתישהו.
כן יש ימים של געגועים
שפשוט בא לך לראות את הבן-אדם
לרוץ אליו
ולחבק בכל הכוח
אבל מה שיש זה רק געוגעים
יהיה בסדר
ימים כאלה באים וגם הולכים
אבל ללכת בדרך כלל הם לא רוצים
אבל יהיה בסדר ניר(=
געגועים
לפעמיים זה טוב
ונחמד להיזכר בדברים טובים
QUOTE (רגייי @ 11/06/2007) כן יש ימים של געגועים
שפשוט בא לך לראות את הבן-אדם
לרוץ אליו
ולחבק בכל הכוח
אבל מה שיש זה רק געוגעים
יהיה בסדר
ימים כאלה באים וגם הולכים
אבל ללכת בדרך כלל הם לא רוצים
אבל יהיה בסדר ניר(=
געגועים
לפעמיים זה טוב
ונחמד להיזכר בדברים טובים
איתך.
יהיה בסדר מאמי,
לכל דבר שאתה צריך - אני פה,
וגם מזמן לא דיברנו ! חצוף 😢
מוואה ענקיתת
מאמי..
אני כ"כ מכירה את ההרגשה הזו..
היא הייתה תוקפת אותי דיי הרבה לפני שבועיים בערך.!
עכשיוו ברוך ה'..
פחות.!
אל תתדאג..
עם הזמן הכל עובר..
גם הגעגועע!!!
תמיד פהההה בשבילךך מאמיי!!
אוהבתת3>
ותהיהה חזקקקקק!!
נירו'ש נשמה שלי
כמה אני מתגעגעת אלייך
אתה לא יודע בכלל
מלאך אל תהיה עצוב
לא מגיע לך הכל יהיה בסדר
זאת תקופה מותר להתגעגע
זה מראה על אהבה
אם אתה יכול תחבק אותה
ואם לא תהיה חזק הכל יהיה טוב
הזמן עושה את שלו
ואתה רק תתחזק
טוב ומותר להיזכר בדברים
ולהתגעגע אליהם
אוהבת אותך מאוד ותמיד פה בשבילך
אל תשכח את זה
ותמיד תזכור שהכל מסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קורה יש ימיים..
מאמי אל תיהיה עצוביייייייייייייייי
כי אני מתה עליך אז תיהיה
בי הפיייייי
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
נכון שאתה מחייך עכשיו חעחעח
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
עם כל התגובות
אל תהיה עצוב שכל כך הרבה אוהבים אותך!
קודם כל- שיר מדהים.
דבר שני- מזדהה איתך..:\
ואתה צודק- יהיה טוב. 😊
ואתה יודע שאם אתה צריך משהו אני פה
אייי איי מזה נירו'שששששששש
תיזהר ממני
אני עוד שנייה באה 😠
אני מכירה את התקופות האלה כן כן אתה יודע
זה יעבור מתוקי!!
והינה אני שולחת לך חיבוקי ע נ ק י !!!
http://img503.imageshack.us/my.php?image=2383bb9yz4rp5.gif