אני צריכה משפט יפה שאומר שבכל אדם יש משו מיוחד...
יש משפט מסויים שקיים ואת רוצה?
או שנעזור לך להמציא משפט?
הנה אחד שהמצאתי כרגע:
"כל אדם הוא אחר
כל אדם הוא פלא
כל אחד מאיתנו הוא דמות אחרת
אני ואתה
הוא והיא
וגם אני
כולנו שונים
אבל
בדבר אחד אנחנו דומים
היחודיות שלנו
אנחנו שונים
וזה מיוחד"
#$#$$#$$#$$#$#$#$#
"אדם הוא בריאת האל
טמונים בו כל-כך הרבה דברים
אבל כל אדם הוא אחר,כל אדם הוא שונה
ולא משנה מה
כל אדם הוא מיוחד בדרכו שלו"
לא משו..
פשוט אין לי ת'מוזה עכשיו
מקווה שיעזרו לך פה
מאמי כותרות עם "כנסו" "דחוף" "פליז" וכדומה אסורות! ערכתי!
לגבי מה שכתבת כתבתי לך כמה מקווה שתאהבי:
*בכל אדם יש משהו שונה, משהו שהוא יותר ממה שאתה רגיל וזהו זה!
*ראיתי בך מה שאין באחרים, ראיתי בך דברים שונים!
*גם אדם הוא מיוחד אך אצלך זה יוצא דופן ובלתי מוגדר!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפיי משפטים יפיםם מאמיי!!
אמממ ולא יודעת..אני לא מוכשרתת כמווו מורניי!!
😊
QUOTE (שנששן @ 11/06/2007) נאפיי משפטים יפיםם מאמיי!!
אמממ ולא יודעת..אני לא מוכשרתת כמווו מורניי!!
😊
😊
QUOTE (שנששן @ 11/06/2007) נאפיי משפטים יפיםם מאמיי!!
אמממ ולא יודעת..אני לא מוכשרתת כמווו מורניי!!
😊
תודההה נסיכהה שליי אוהבת אותך יפהה שליי
חופיתו'שש תודהה נשמתי לוב יוו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (הדריק @ 11/06/2007) חחח משפט לא שיר XD
מצטערת..:\
לא הכי הבנתי מה היא רוצה ...
חח בכל זאת ניסיתי 😁
חחחח זה בסדר רג'י..
את בנאדם מיוחד.. מאוד!!!
קבלי את כל המשפטים של נאפי בהקדשה ממני..
QUOTE (נאפי @ 11/06/2007) QUOTE (שנששן @ 11/06/2007) נאפיי משפטים יפיםם מאמיי!!
אמממ ולא יודעת..אני לא מוכשרתת כמווו מורניי!!
😊
תודההה נסיכהה שליי אוהבת אותך יפהה שליי
חופיתו'שש תודהה נשמתי לוב יוו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בכיף יפתי אוהבת אותך!