אני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי
בכל המובנים |:
באסה לי
תקחי את הזמן
תחשבי על הדברים
תראי מה את צריכה
והזמן ייתן לך את התשובה
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם מורני ^^
וקרה משהו או שזאת סתם הרגשה כללית כזאת?
מווואאה :]
שני מאמי
זה לא הזמן
פתאום להפסיק לקוות
תמשיכי להאמין
שהכול יהיה בסדר
תנסי לעשות ת'דברים בצורה הנכונה
אוהבת אותך!
ומקווה בשבילך שהכול יסתדר =]
מאמי קחי לך זמן משלך
בלי אף אחד תחשבי מה טוב לך ונכון בשבילך..
אוהבת אותך תמיד כאן
תודה בננות ..
חן סתם הרגשה כללית
שכל מה שאני הולכת לעשות בזמן האחרון
ילך לא לטובתי ואני אתרחט עליו . |:
אני כל כך מפחדת מהימים האלה ...
ועוד אני הולכת לראות אותך השבוע אז בכלללללל 😢
אז תחשבי טוב טוב לפני שאת עושה את הדברים מאמי ..
לפני כל צעד תחשבי מה יהיו התוצאות
כן זה מה שאני עושה בערך.
משתדלת
מקוווה לא לאכזב את עצמי
את לא תאכזבי .. יהיה בסדר ..
QUOTE (shani_bachar @ 11/06/2007) תודה בננות ..
חן סתם הרגשה כללית
שכל מה שאני הולכת לעשות בזמן האחרון
ילך לא לטובתי ואני אתרחט עליו . |:
אני כל כך מפחדת מהימים האלה ...
ועוד אני הולכת לראות אותך השבוע אז בכלללללל 😢
אל תחשבי ככה,
אל תבואי בגישה כזאת לפני כל דבר שאת עוזשה / אומרת..
תמיד יש את האפשרות להתחרט על משהו שקרה,
אבל מצד שני צריך לקחת סיכונים.
וכל דבר קורה לטובה.. גם אם ממש תתחרטי עליו אח"כ.
אוהבת אותך :],
ויהיה בסדר ! ההרגשה הזאת תעבור מהר מאוד, מבטיחה 😊
QUOTE (HeNNNNNNN @ 11/06/2007) QUOTE (shani_bachar @ 11/06/2007) תודה בננות ..
חן סתם הרגשה כללית
שכל מה שאני הולכת לעשות בזמן האחרון
ילך לא לטובתי ואני אתרחט עליו . |:
אני כל כך מפחדת מהימים האלה ...
ועוד אני הולכת לראות אותך השבוע אז בכלללללל 😢
אל תחשבי ככה,
אל תבואי בגישה כזאת לפני כל דבר שאת עוזשה / אומרת..
תמיד יש את האפשרות להתחרט על משהו שקרה,
אבל מצד שני צריך לקחת סיכונים.
וכל דבר קורה לטובה.. גם אם ממש תתחרטי עליו אח"כ.
אוהבת אותך :],
ויהיה בסדר ! ההרגשה הזאת תעבור מהר מאוד, מבטיחה 😊
לא תמיד יש את האפשרות להתחרט .. |:
כן אבל כל דבר קורה לטובה ...
לא סתם הוא קרה ....
מאמי אני יותר חושבת בימים האחרונים
על מה אני עושה/אומרת כי זה הימים
שאני יודעת שאני לוקחת בהם סיכונים ..
במה שזה לא יהיה ולכן אני חושבת פעמיים
כי זה סיכונים שאי אפשר להתחרט ולהחזיר את הגלגל לאחור.
לכן אני חושבת על כל דבר שאני עושה/אומרת
ומקווה לא להתאכזב..
שיהיה טוב בע"ה.. !!
רק בעזרתו !!
טוב חפרתי 😊
אוהבת אותך מהממת 3>