אני כבר לא יודעת איך להתנהג ...
בכיתה ז' אף אחד לא שם לב אליי .. כאילו היו לי חברות טובות והכל אבל אף אחד לא התייחס לא הרבה בנים היו מתחילים איתי ואף אחד לא שם לב אליי ...
והיום ... היום אני מרגישה שכולם שונאים אותי ... כל פעם שאני מסתובבת בבצפר כל מיני פרחות מסתכלות עליי מוזר כי אני נהייתי אולי טיפה יותר יפה ממה שהייתי והתחילו לשים לב אליי ... אבל הן ממש מרושעות אליי אנשים ממציאים עליי דברים ... לפני איזה שבוע מישי פרצה לאייסי של איזה מישי אחרת ... וזאת שפרצה אמרה למישהי הזאת שזאת אני !
וכולן התחילו לקלל אותי ואני לא עשיתי כלום ... וביומולדת שלי כולם צעקו לי "יובל שיהיה לך מזל חראאא" וכולן מסתכלות עליי ממש מגעיל רק בגלל שהתחילו לשים לב אליי טיפה ... ואני תמיד מתעלמת אבל זה מגיע למצבים מפחידים כבר ...
אין לי מושג מה לעשות 😢
בעע עזבי אותן בעצמך אמרת הן פ-ר-י-ח-ו-ת
מה כבר יש לצפות מהן???
הכל מקנאה מאמי 😊
לא אבל זה ממש מציייייק ...
😊
זה מציק אולי את צודקת אבל אל תתיחסי
אליהם ככל שלא תתיחסי הם יפסיקו על תשימי עליהם!!
את מקסימה
באיזה כיתה את עכשיו?
וכאילו,לא ממש הבנתי
מה אין לך חברות או משו?
אל תתיחסי לפרחות כי הן סתם צומי ..
אני בטוחה שמי שמכיר אותך יודע מי את וזה הכי חשוב
QUOTE (hofit189 @ 11/06/2007) זה מציק אולי את צודקת אבל אל תתיחסי
אליהם ככל שלא תתיחסי הם יפסיקו על תשימי עליהם!!
את מקסימה
3>
QUOTE (hofit189 @ 11/06/2007) זה מציק אולי את צודקת אבל אל תתיחסי
אליהם ככל שלא תתיחסי הם יפסיקו על תשימי עליהם!!
את מקסימה
אני מסכימה מאמי
זאת סתם קינאה של אנשים
שימי פס ואל תתייחסי
חבל על העצבים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (בעילום-שם @ 11/06/2007) באיזה כיתה את עכשיו?
וכאילו,לא ממש הבנתי
מה אין לך חברות או משו?
אני בסוף ח' ...
חח ויש לי חברות ... פשוט הפרחות מציקות לי ..
ואתן צודקות באמת עדיף לא להתייחס ..
פרחות,כולן יגמרו זונות בתחנה המרכזית
עזבי אותך שטיות שימי פס זין וכל מה שאפשר על החרא הזה,כתה ח' עוד ילדים קטנים ולא מתגברים ט-י' מבטיח לך שהכול ישתנה!!
אין דבר כזה מי מקובל מי לא
פרחות נעלמות וזזות הצידה ושמים עליהן זין ענקק
דופקים אותן וזורקים אותם לקבינמיטטטט כול הפרחות אחת אחת זונות גועל נפש של דבר
איכסס זה הגיל שעדיין לא מתגברים
תאמת גם אני עברתי את זה רק שונה קצת
עוד מעט זה ישתנה
עוד מעט חופש ולא תראי אותן
ומבטיחה שלך ששנה הבאה לא תראי אותן ממטר
הן מקנאות
את ילדה מהממת באמת ויפייפה
אל תתני להן לאיים עלייך
לא שוות את זה
QUOTE (limaori @ 11/06/2007) איכסס זה הגיל שעדיין לא מתגברים
תאמת גם אני עברתי את זה רק שונה קצת
עוד מעט זה ישתנה
עוד מעט חופש ולא תראי אותן
ומבטיחה שלך ששנה הבאה לא תראי אותן ממטר
הן מקנאות
את ילדה מהממת באמת ויפייפה
אל תתני להן לאיים עלייך
לא שוות את זה
מסכימה עם כל מילה של ליאורי..😊
אוהבת אותך המון ..
מואהה