ממ טוב , לא ידעתי ממש איפה לפתוח את הנושא אז בבקשה לא להתעצבן.
אז ככה..
אני צריכה מישו , מישהי שטובים באנגלית..
וזה די דחוף אני צריכה רשמתי איזה משו ואני צריכה להעביר לאנגלית
אני אשמח אם תדברו איתי בפרטית או תשאירו לי האייסיקיו 😊
תודה
מאמי שלי,
שלחתי לך הודעה בפרטי..😊
מאמי אין סיבה שנכעס
זה בסדר😊 זה מתאים לפורום
מה שבראש העברתי
ומקווה שיעזרו לך אני לא טובה
באנגלית סורי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא משהו באנגלית מקווה שליאורה עזרה 😊
לא משו בזה
בהצלחה מתוקה 😊
QUOTE (hofit189 @ 11/06/2007) לא משהו באנגלית מקווה שליאורה עזרה 😊
😊