היא פתחה פעם אשכול שהיא עוזבת תאתר בגלל שהכל השתנה פה ..משו כזה ניראלי....
^ כה.
היא אמרה שהיא עוזבת את האתר.
איך אני מתגעגעת אלייייייה !!!!
היא הרבה במסנ דברו איתה.
וכן אני גם זוכרת שהיא אמרה שהיא עוזבת
יאווו דריההההה ! שנים ! מה נשמע בובי? 😊
איזה חמודות כולכן 3>
כן לקחתי לי קצת חופש 😉
להתנתק מתקופה מסויימת..
אל תדאגו אני אשוב בקרוב 3>
וחנצ'וק אני אוהבת הכי בעולם יפה שלי 33>
שלחי הודעה !
חחח בעצם יש לי אותך במסן
התגעגעתי
=]
שנהבו'ששש שמחה שאת חוזרת
בקרוב ומתגעגעת אלייך כל כךךך
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*